تولید محتوا

به هنگام نگارش این مطلب بیش از 5 هزار ارز دیجیتال در مارکت رمزارزی وجود دارد که بخش قابل توجهی از رقم یاد شده را شت کوین‌ها به خود اختصاص داده‌اند؛ با اطلاع از چنین نکته‌ای روشن است که کسب سود از بازار ارز دیجیتال در گرو خرید و سرمایه‌گذاری بر روی شت کوین‌ها است. حال سوال این است که تریدرهای ایرانی با وجود تحریم‌های مالی و عدم دسترسی به سرویس‌های پرداخت ارز نظیر پی‌پال و مسترکارت، چگونه می‌توانند در این بازار سودده سهیم باشند؟!

خوشبختانه نظام حقوقی حاکم بر ایران برخلاف برخی از کشورها رویکرد چندان مغرضانه‌ای را علیه ارزهای دیجیتال اتخاذ نکرده است و وجود آیین نامه واردات خودرو با ارز دیجیتال مصوب هیات وزیران و الزامی بودن دریافت مجوز از وزارت صمت برای استخراج ارز دیجیتال نشان از رویکرد منعطف دولت و همچنین قوه مقننه نسبت به معاملات رمزارزی دارد. همین رویکرد منعطف سبب شده تا در طول چند سال گذشته صرافی‌های رمزارزی ایرانی ظاهر شوند که به طور رسمی و قانونی در حوزه خرید و فروش ارزهای دیجیتال فعالیت دارند.

یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی فعال در حوزه رمزارزها، صرافی کیف پول من است که به دلیل پشتیبانی از بیش از 2 هزار ارز دیجیتال توانسته است به لیست 10 صرافی برتر جهان به لحاظ تنوع پشتیبانی از ارزهای دیجیتال راه یابد. این صرافی با در نظر گرفتن کارمزد معاملات 0.02 درصدی و در نظر گرفتن کف خرید کمتر از 800 هزار تومانی تلاش نموده تا شرایطی را فراهم آورد که کلیه کاربران ایرانی علاقه‌مند به ترید در مارکت ارز دیجیتال از سودهای کلان موجود در این بستر محروم نشوند.

سطح اعتبار صرافی ایرانی کیف پول من

شاید از خود بپرسید که چرا باید در خرید و فروش شت کوین ها از امکانات صرافی کیف پول من استفاده کنیم؟ اگر ریشه این سوال را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم به این نکته خواهیم رسید که سوال اصلی شما به میزان اعتبار این صرافی و علت اعتماد به آن مربوط می‌شود. در پاسخ به این سوال باید بگوئیم که صرافی کیف پول من حدوداً 4 سال پیش افتتاح شده و از همان روزهای ابتدایی فعالیت خود تا به امروز دارای دفتر مرکزی است که در شهر مشهد قرار دارد و در صورت نیاز می‌توانید به صورت حضوری به دفتر این صرافی سر بزنید.

براساس تحقیقات انجام گرفته، این صرافی در تاریخچه فعالیتی خود با هیچگونه مشکلی در ارتباط با ارائه خدمات به کاربران مواجه نبوده و در حال حاضر نیز در حال ارائه خدمات به مشتریان خویش است. براساس آمارهای دریافتی از وب‌سایت Similarweb، سایت صرافی کیف پول من در هر ماه به طور میانگین 1.5 میلیون بازدید کننده دارد که این آمار نشان از پویایی وب‌سایت و همچنین تعداد بالای تریدرهای فعال در آن است. این صرافی پشتیبانی از مشتریان را در اولویت اول خود قرار داده و دو آیتم پشتیبانی چت آنلاین و تماس تلفنی را برای این منظور اختصاص داده است.

زمان پاسخگویی کارشناسان در چت آنلاین حدوداً 5 الی 10 دقیقه بوده که این آیتم به صورت 24 ساعته در اختیار کاربران قرار دارد؛ اما پشتیبانی تلفنی این مجموعه دارای محدودیت ساعتی بوده و از ساعت 8 صبح الی 22 شب می‌توانید از این آیتم برای برطرف کردن سوالات و اشکالات پیش آمده استفاده کنید. این صرافی دارای جامع‌ترین بلاگ فارسی در حوزه مقالات آموزشی و خبری کریپتوکارنسی نیز می‌باشد و این سطح از بها دادن به مشتریان تنها یک دلیل دارد و آن هم اعتبار بالای این صرافی ایرانی است.

نحوه خرید شت کوین از صرافی کیف پول من

برای خرید شت کوین‌ها در صرافی ایرانی کیف پول من نیازمند ایجاد یک حساب کاربری در این صرافی هستید و پس از گذراندن مرحله احراز هویت که با هدف ارتقا سطح امنیت حساب کاربری در نظر گرفته شده است به راحتی می‌توانید معاملات رمزارزی خود را انجام دهید. البته در ارتباط با ایجاد حساب و همچنین تکمیل مرحله احراز هویت نیازی به استفاده از نرم‌افزارهای تغییردهنده IP نخواهید داشت؛ چراکه این صرافی امن، ایرانی بوده و از هیچ یک از تحریم‌های مالی بین‌المللی علیه کاربران ایرانی تبعیت نمی‌کند. با چنین توضیحی روشن است که تجربه تلخ مسدود شدن حساب و بلوکه شدن دارایی‌های موجود در آن که در صرافی بایننس برای تریدرهای ایرانی رخ می‌دهد، تکرار نخواهد شد.

پس از تکمیل مرحله احراز هویت که حداکثر 3 ساعت طول می‌کشد شما می‌توانید با شارژ کردن حساب خود از بخش خرید و فروش ارز دیجیتال، شت کوین مورد نظر و میزان دلخواه را انتخاب و وارد کنید؛ در نهایت، با پرداخت ریالی هزینه دلاری شت کوین، شت کوین‌ها را خریداری کرده و از نوسانات قیمتی این رمزارزها برای کسب سود بهره‌مند شوید.

مزایای خرید شت کوین از صرافی کیف پول من

source

توسط mohtavaclick