تولید محتوا

فرض کنید عکسی خانوادگی گرفته‌اید که چهره‌ی همه به جز یک نفر که چشم‌هایش در تصویر بسته‌است در آن به خوبی ثبت شده‌اند. با قابلیت Best Take می‌توانید از گوشی بخواهید بین فریم‌های پی‌درپی ثبت‌شده، موردی را انتخاب کنید که در آن چشم‌های فرد مورد نظر حالت بهتری دارد و فقط همان چهره را در عکس تغییر دهید.

هفت‌سال پشتیبانی؛ چیزی که تا به حال فقط از اپل دیده بودیم

ویرایشگر جادویی تصاویر یا Magic Editor، یکی دیگر از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیکسل 8a به‌حساب می‌آید. با استفاده از این ویژگی می‌توانید علاوه‌بر انجام روتوش‌های رایج، تغییرات بسیار گسترده‌تری مانند تغییر رنگ آسمان، حذف‌کردن آیتم‌های اضافه (از جمله افراد ناخواسته یا اشیای دیگر) از پس‌زمینه‌ی عکس و حتی تغییر کادر و جابه‌جایی سوژه در آن را انجام دهید.

به جز قابلیت‌های مرتبط با عکاسی، می‌توان به Audio Magic Eraser هم به عنوان یکی دیگر از قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی پیکسل 8a اشاره کرد. به کمک این قابلیت، در فایل‌های صوتی ضبط‌شده، گوشی می‌تواند صدای اصلی سوژه را تشخیص دهد و موارد مزاحمی مانند صدای باد، صدای ترافیک یا پرندگان و جانوران دیگر و در حالتی کلی‌تر نویز محیط را بدون از بین‌رفتن کیفیت صدای اصلی از فایل حذف کند.

صرف‌نظر از پشتیبانی هفت‌ساله و قابلیت‌های متعدد هوش مصنوعی، تجربه‌ی اندروید خالص، رابط کاربری چشم‌نواز و انیمیشن‌های نرم گوگل مانند باقی گوشی‌های این شرکت، جزو نقاط قوت نرم‌افزار پیکسل 8a به‌شمار می‌آید.

پیکسل 8a نمود دیگری از یک گوشی متفاوت به حساب می‌آید؛ جایی‌که یک غول نرم‌افزاری، با درس‌گرفتن از تجربیات گران‌بهای گذشته، سرانجام به فُرمی دست پیدا کرده است که می‌تواند فرمولی برای موفقیت تضمین‌شده در سال‌های پیش‌رو باشد.

طراحی چشم‌نواز و متفاوت و دوربینی بسیار عالی، در کنار تمرکز بر قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی و کمک‌گرفتن از مدل‌های زبانی پیشرفته گوگل مانند Gemini Nano و تیر خلاصی با عنوان آپدیت ۷ ساله، از پیکسل 8a دستگاهی ساخته است که کمتر کسی توان نه گفتن به آن را دارد.

بررسی‌های بیشتر از زومیت

شاید اگر بازار موبایل ایران به سیاهچاله‌ای برای کاربرانش تبدیل نمی‌شد و تعریف گوشی‌های میان‌رده، از دستگاه‌هایی با قیمت‌های محدوده‌ی ۵۰۰ دلار، به گوشی‌های ۲۵۰ دلاری تغییر نمی‌کرد، امروز پیکسل 8a یکی از پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین گوشی‌ها بین کاربران ایرانی بود.

در شرایط فعلی بازار ایران، پیکسل 8a با قیمت بیش‌از ۳۰ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد که در این محدوده‌ی قیمتی می‌توان محصولی پرقدرت مثل شیائومی 13T پرو با رم و فضای ذخیره‌سازی بیشتر یا ناتینگ‌فون ۲ با طراحی منحصربه‌فرد را برگزید یا به سراغ دستگاهی کم‌وبیش معقول مانند گلکسی S23 FE با قیمت حدود ۲۵ میلیون تومان رفت.

source

توسط mohtavaclick.ir