تولید محتوا

کسب درآمد با دیدن تبلیغات شاید کمی عجیب باشد؛ ولی اپلیکیشن‌ها و سایت‌های زیادی هستند که به ازای مشارکت در نظرسنجی‌ها، دیدن ویدئوهای تبلیغاتی یا تعامل‌های دیگر به کاربران پول پرداخت می‌کنند. برخی از این سایت‌ها مثل swagbucks خارجی هستند و درآمدشان دلاری است؛ اما نقد کردن این درآمد دردسرهایی دارد. به همین خاطر بد نیست اگر به سراغ اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی بروید. برای مثال آپاناژ و در ادامه به معرفی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی برای کسب درآمد می‌پردازیم.

معرفی 5 اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات

ممکن است در سطح اینترنت چشمتان به بنرهایی مثل «کسب درآمد دلاری با دیدن تبلیغات» یا «اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی» خورده باشد؛ شاید در نگاه اول فکر کنید این تبلیغات کلاهبرداری است؛ اما اپلیکیشن‌های معتبری هم هستند که به ازای مشارکت در نظرسنجی‌ها، تست محصول یا خدمات، تماشای ویدئو و… حاضرند به کاربران خود هزینه‌ای را پرداخت کنند.

البته نباید انتظار درآمد بالایی از این اپلیکیشن‌ها داشته باشید؛ حتی اگر به سراغ اپلیکیشن‌های دلاری هم بروید، همچنان کسب درآمد از آن‌ها محدود است؛ اما می‌توان در اوقات فراغت روی این شکل از کسب درآمد حساب باز کرد. در ادامه معروف‌ترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد از تبلیغات را معرفی می‌کنیم.

1. اپلیکیشن آپاناژ

اگر در جستجوی بهترین اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات ایرانی هستید، می‌توانید به آپاناژ اعتماد کنید. سایت AppeMon درباره این اپلیکیشن توضیحات زیر را ارائه داده است:

به گفته برخی آپاناژ بهترین برنامه ایرانی برای کسب درآمد است، این اپلیکیشن را می‌توانید از کافه بازار دانلود کنید و برای درآمدزایی در خانه استفاده کنید که یک گزینه ایده‌آل است. در این برنامه شما می‌توانید با مشاهده کلیپ کسب درآمد کنید. آپاناژ سعی کرده با کلیپ‌های آموزنده خود، کاربرانش را سرگرم نگه دارد، به‌طوری‌که کاربر در صورت کار با اپلیکیشن احساس خستگی نکنند. نکته مهم دیگر که سبب جذابیت برنامه می‌شود، برگزاری مسابقات مختلف برای کاربران است. اگر کاربر در مسابقات برگزارشده برنده شود، امتیاز دریافت خواهد کرد. امتیازها امکانات خاص و ویژه‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارد. برای استفاده از برنامه ابتدا باید ثبت‌نام کنید، البته این اپلیکیشن کسب درآمد کاملاً رایگان بوده و برای کار با آن به پرداخت هیچ هزینه‌ای نیاز ندارید.

2. اپلیکیشن کسب درآمد واقعی

شاید اسم این اپلیکیشن کمی عجیب به نظر برسد؛ اما اگر همین عبارت «کسب درآمد واقعی» را در کافه‌بازار جستجو نمایید، می‌توانید این اپلیکیشن را پیدا کنید. این اپلیکیشن هم شبیه آپاناژ عمل می‌کند و شما با دیدن تبلیغات می‌توانید به درآمد برسید. البته اگر نظرات اپلیکیشن را بخوانید، می‌بینید که کاربران آن از میزان پرداختی اپلیکیشن چندان رضایت ندارند. همین مسئله نشان می‌دهد که در کل نباید از اپلیکیشن‌های پرداخت هزینه به ازای تبلیغات انتظار بالایی داشته باشید.

3. سایت و اپلیکیشن Swagbucks

اگر می‌خواهید میزان درآمدتان با دیدن تبلیغات بیشتر شود، بهتر است به سراغ اپلیکیشن‌های دلاری بروید. از بین این اپلیکیشن‌ها swagbucks از همه معروف‌تر است. سایت ادزینو که به صورت تخصصی روی شارژ و ساخت و خرید اکانت گوگل ادز و طراحی سایت کار میکند سایت swagbucks را به این شکل توضیح داده است:

یکی از سایت‌های محبوب کسب درآمد در ازای تماشای تبلیغات، سایت swagbucks است. این سایت با فروشگاه‌های اینترنتی متعددی همکاری می‌کند. کاربرانی که وارد swagbucks می‌شوند، اگر از فروشگاه‌های معرفی شده خرید کنند، به ازای خرید خود امتیاز SB دریافت خواهند کرد. هر 1000 امتیاز SB معادل 10 یورو پاداش نقدی است. کاربران می‌توانند این پاداش را از طریق پی پال دریافت کنند یا آن را به کدهای تخفیفی یا کارت‌های هدیه تبدیل نمایند. البته زمانی حق برداشت نقدی پاداش را دارند که دارایی آنها حداقل به 25 یورو رسیده باشد.

source

توسط mohtavaclick.ir