تولید محتوا

شیائومی از جاروی رباتیک S20 برای بازار جهانی رونمایی کرد. محصول جدید شیائومی قدرت مکش بالا و قابلیت‌های هوشمند مختلفی دارد.

جاروی رباتیک شیائومی S20 قدرت مکش تا ۵٬۰۰۰ پاسکال دارد که در سه حالت برای مطابقت با نیازهای مختلف قابل تنظیم است. این جاروبرقی از یک برس غلتکی اصلی و یک برس جانبی کوچک‌تر برای تمیزکردن گوشه‌ها بهره می‌برد.

جاروی رباتیک جدید شیائومی دارای مخزن گردوغبار ۴۰۰ میلی‌لیتری و مخزن آب ۲۷۰ میلی‌لیتری است که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که پرکردن یا خالی‌کردن آن‌ها با دفعات کمتری انجام شود.

مشخصات جاروی رباتیک شیائومی S20
Xiaomi

مدل S20 از سیستم ناوبری لیزری LDS بهره می‌برد که به دستگاه کمک می‌کند تا نقشه‌ی مناطقی را که باید تمیز شوند، به‌طور دقیق ترسیم و با الگوهای منظم زیگزاگی یا Y‌شکل حرکت کند. این سیستم با حسگرهای داخلی، به S20 اجازه می‌دهد تا به موانع برخورد نکند و در اطراف وسایل رایج خانه مانند مبلمان حرکت کند.

جاروی رباتیک شیائومی S20 را می‌توان از طریق اپلیکیشن Mi Home یا Xiaomi Home کنترل کرد. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد تنظیمات دستگاه را مدیریت کنند و از راه دور بر روند کار جاروبرقی نظارت داشته باشند. قابلیت کنترل صوتی از طریق آمازون الکسا یا گوگل اسیستنت در دسترس است که استفاده از دستگاه را راحت‌تر می‌کند.

جاروی رباتیک S20 ابعاد جمع‌وجوری دارد و از باتری ۳٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد. این دستگاه زمانی که نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، به‌طور خودکار به داک شارژر خود باز می‌گردد.

قیمت جاروبرقی جدید شیائومی یا تاریخ عرضه‌ی دقیق آن به بازار فعلاً مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود قیمتی رقابتی مشابه مدل‌های قبلی شیائومی مانند S10 و S10 پلاس برای آن تعیین شود.

source

توسط mohtavaclick