تولید محتوا

گزارش عملکرد سوپرمارکت اسنپ، در سه فصل، عملکرد فروشندگان، رفتار کاربران و راهکارهایی برای فروش بیشتر در پلتفرم سوپرمارکت اسنپ را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 بر اساس اعلام سوپرمارکت اسنپ، تا کنون بیش از ۵ هزار فروشگاه در ۳۱ استان کشور با این پلتفرم همکاری کرده‌اند که در نتیجه این همکاری بیش از ۷ میلیون کاربر حداقل یک بار از خدمات آنلاین فروش کالاهای سوپرمارکتی بهره‌مند شده‌اند.

از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ دو سرویس اسنپ اکسپرس (سفارش آنلاین از سوپرمارکت‌های محلی و زنجیره‌ای) و اسنپ مارکت (سفارش آنلاین از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپرستار) تحت عنوان سوپرمارکت اسنپ با یکدیگر ادغام شدند که نتیجه این هم‌افزایی ارائه سرویسی با کیفیت‌تر به کاربران این پلتفرم بود. 

در سال ۱۴۰۲، تنها پس از گذشت یک سال از این ادغام، فروشگاه‌های همکار سوپرمارکت اسنپ در این سال رکوردها و دستاوردهای قابل توجه و گاه شگفت‌انگیزی رقم زده‌اند:

در ساعت ۱۹ روز ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ فروشگاه‌های همکار سوپرمارکت اسنپ موفق شدند، عملیات جمع‌آوری و ارسال ۸۰ هزار کالای سوپرمارکتی را با موفقیت انجام دهند. برای ارسال این تعداد کالا تقریبا به همکاری ۱۰ هزار پیک موتوری نیاز بوده است.

source

توسط mohtavaclick.ir