وزیر میراث‌فرهنگی با اعلام برگزاری سومین دوره چهره‌های ماندگار میراث‌فرهنگی گفت: از شهید رئیسی به عنوان حامی میراث‌فرهنگی تجلیل خواهد شد.

تجلیل از شهید رئیسی در سومین دوره نکوداشت چهره‌های میراث‌فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما سید عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز جزوه‌ای از عملکرد وزارتخانه تهیه و به وزرا تقدیم کردم، اظهار کرد: تبیین حوزه‌های مأموریت، کارنامه ۱۰۰۰ روزه دولت سیزدهم، مسائل پیش‌رو و اولویت‌دار در این جزوه آمده است که می‌تواند برای دولت جدید بسیار مفید باشد و با تورق یک ساعته، در جریان امور وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار بگیرند.

او ادامه داد: فردا سومین دوره نکوداشت چهره‌های ماندگار میراث‌فرهنگی برگزار می‌شود که طی آن از شهید رئیسی به عنوان حامی میراث‌فرهنگی تجلیل خواهد شد.

ضرغامی با بیان اینکه آئین‌نامه حمایت از ایمن‌سازی و استحکام بخشی به تأسیسات گردشگری را در دولت تصویب کردیم، گفت: تشخیص پرخطر بودن و عدم استحکام انجام می‌شود و بانک‌ها موظف‌اند تسهیلات لازم را بدهند تا این تأسیسات استحکام پیدا کنند.

وزیر میراث‌فرهنگی درباره سفر خود به چین نیز یادآور شد: ۱۳ ملاقات و بازدید داشتم. بهانه اصلی ما افتتاح نمایشگاه شکوه ایران باستان در شانگهای بود. این نمایشگاه در پکن با استقبال بسیار بالایی مواجه شد و دولت چین تقاضا کرد که این نمایشگاه در شانگهای هم برگزار شود.

source

توسط mohtavaclick.ir