چهارمین نمایشگاه پوشاک ایرانی اسلامی «هدی» با شعار عرضه پوشاک خانواده با محوریت دختران» از فردا ۳۰ خرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حمیدرضا امیدی مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: این دوره از نمایشگاه در دو بخش محصولات فرهنگی و آیینی و با حضور ۱۵۰ تولیدکننده محصولات حجاب از چهارشنبه ۳۰ خرداد تا جمعه ۸ تیر در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام دهه ولایت به سرمی بریم و محرم هم نزدیک است افزود : بیش از ۱۰ تولیدکننده محصولات آیینی و فرهنگی در این نمایشگاه حضور دارند و به ارائه خدماتی همچون عرضه پرچم و کتیبه می‌پردازند.

امیدی گفت:  دوخت رایگان چادر و غرفه‌های فروش چادر از بخش‌های جانبی نمایشگاه است و قرار است نذر حجاب چادر نماز (آستین دار و ساده) با قیمت مناسب عرضه شود.

مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب افزود: بخش مهدکودک برای کودکان از دیگر بخش‌های این نمایشگاه است چرا که هدف از ایجاد این بخش خرید آسان والدین از نمایشگاه است تا با خیال راحت محصولاتشان را خریداری کنند

به گفته وی نشست آموزشی ایجاد مزیت رقابتی در محصولات حجاب، تقویت تولیدکنندگان حجاب در پیشبرد اهداف زنان فرهنگی و فرهنگی شدن کالا و محصولات حجاب و ایجاد رشد اقتصادی از عناوین نشست‌هایی است که در این دوره از نمایشگاه برگزار می‌شود.

مدیرعامل انجمن فعالان حجاب و متخصصین حوزه حجاب  به بخش زنان تأثیرگذار محجبه اشاره کرد و گفت : یکی از بخش‌های این دوره زنان تاثیرگذار است که در قالب نمایشگاه عکس به معرفی بانوان موفق محجبه خواهد پرداخت.

امیدی افزود: ارتباط مستقیم تولیدکنندگان با مصرف کنندگان محصولات حجاب، عرضه محصولات با قیمت مناسب، ایجاد سکوی فروش موقت برای تولیدکنندگان و دستیابی به سکوث ثابت محصولات حجاب از اهداف نمایشگاه پوشاک هدی است.

چهارمین نمایشگاه هدی در ضلع جنوبی مصلی تهران سالن شماره 3 چهلسرا از  ساعت ۱۴ تا ۲۳ میزبان علاقه مندان است.

source

توسط mohtavaclick.ir