شیرآلات توکار
EAST PALESTINE, OH – 20 فوریه: رون فودو, اوهایو EPA Emergency Response, به دنبال نشانه هایی از ماهی و … [+] همچنین آب را در نهر Leslie Run به هم می زند تا مواد شیمیایی را که در پایین به دنبال خروج قطار از ریل نشسته اند بررسی کند. که باعث نگرانی های زیست محیطی در 20 فوریه 2023 در شرق فلسطین، اوهایو شده است. در 3 فوریه، یک قطار راه آهن نورفولک جنوبی که حامل مواد شیمیایی سمی بود، از ریل خارج شد و باعث یک فاجعه زیست محیطی شد. (عکس از Michael Swensen/Getty Images)
Getty Images ما تمایل داریم به مسائل لوله کشی فکر نکنیم مگر اینکه مشکلی وجود داشته باشد یا در حال برنامه ریزی یک پروژه ساخت و ساز یا بازسازی جدید باشیم. با این حال، در سال‌های اخیر، مشکلات مربوط به سیستم آب و لوله‌کشی که جوامع و خانواده‌ها را در سرتاسر کشور تحت تأثیر قرار می‌دهند، سرفصل‌ها، گاهی فاجعه‌بار بوده است.
اینها شامل بحران آب فلینت، میشیگان، کمبود آب تمیز به خانه‌ها در زمین‌های قبیله‌ای بومی آمریکا که در طول همه‌گیری به یک فاجعه بهداشت عمومی تبدیل شد، خرابی سیستم آب در پی طوفان یان، کاهش سطح آب در رودخانه کلرادو و آلودگی احتمالی آبراه ناشی از خارج شدن قطار اخیر فلسطین شرقی از ریل.
استرس آب صنعت لوله‌کشی مجموعه پیچیده‌ای از مشکلاتی که بر زندگی، سلامت و ایمنی مرتبط با خرابی‌های سیستم آب آشامیدنی و فاضلاب تأثیر می‌گذارد را «تنش آب» می‌نامد. و این عوامل استرس زا به طور فزاینده ای مشکلاتی را برای سیاست گذاران و مردم عادی در سراسر کشور ایجاد می کند.
بخش ابزار انعطاف‌پذیری انجمن بین‌المللی لوله‌کشی می‌گوید: «چه از طریق وجود سیستم‌های لوله‌کشی و فاضلاب کهنه یا قدیمی یا به دلیل رویدادهای آب و هوایی شدید که توسط تأثیرات تغییرات آب و هوایی تشدید می‌شوند، میلیون‌ها آمریکایی در جوامعی با آب تحت فشار زندگی می‌کنند». وب سایت مقامات و مکانیک. گروه IAPMO تخصص فنی در مورد سیستم ها و یک آزمایشگاه مستقل برای آزمایش، مشاوره تحقیقاتی و خدمات برای صنایع مرتبط با لوله کشی ارائه می دهد.
علاوه بر عدم توانایی بالقوه شستشوی دست برای کند کردن یا توقف گسترش بیماری، پاتوژن های منتقله از آب به راحتی در سیستم های لوله کشی معیوب پخش می شوند. اینها به بحران‌هایی کمک می‌کنند که سرفصل‌ها را به خود اختصاص می‌دهند، اما فجایع آهسته‌تری در سراسر کشور وجود دارد. این گروه می‌گوید که زیرساخت‌های ناکارآمد، قوانین و شیوه‌های قدیمی، و کمبود نیروی کار، همگی موانعی برای کاهش مشکلات و اجتناب از برخی مشکلات هستند. اما نه همه. مسائل دیگر باعث تنش آبی می شوند، اما نیاز به راه حل های متفاوتی دارند.
بیشتر از ForMFORBES ADVISORبهترین شرکت‌های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بحران خشکسالی شروع به تأثیرگذاری بر انتخاب‌هایی که افراد در مورد محل زندگی می‌کنند، می‌گذارد (مخصوصاً در مناطقی که در معرض طوفان هستند). با یک استثنا قابل توجه: خشکسالی.
برندا ریچاردسون، یکی از همکاران Forbes.com، به نقل از ردفین، مقاله‌ای در سپتامبر 2022 در این سایت عنوان کرد: «مردم بیشتری در برابر خشکسالی شدید به جای خارج شدن از مکان‌ها در حال حرکت هستند.» اگرچه کمبود آب به همان نیروهای اقلیمی مانند سیل و آتش‌سوزی مرتبط است، اما ممکن است کمتر فوری احساس شود و بنابراین، کمتر ترسناک باشد.
اگر صاحب خانه ای در بخش هایی از آریزونا هستید، یا به فکر ساختن یا خرید در این 10 ایالت بزرگ هستید، احتمالاً آب برای خانوار شما مشکل بزرگی خواهد بود. یکی از حومه‌های اسکاتسدیل از شهر به دلیل حذف آن از طرح عرضه خود شکایت کرده است. دیگر توسعه‌های حومه‌ای که هنوز در مرحله برنامه‌ریزی هستند، از جمله در پرجمعیت‌ترین شهرستان ماریکوپا در ایالت، به طور بالقوه فاقد منابع قابل اطمینان تامین آب هستند. اما آریزونا قطعا تنها نیست. ساکنان سراسر Sunbelt با چالش‌های مشابهی روبرو هستند که با تداوم خشکسالی هیچ پایانی در چشم نیست.
کاهش خشکسالی برای ساکنانی که قبلاً در مناطق تحت تأثیر خشکسالی زندگی می کنند یا نیاز به نقل مکان در آنجا دارند، یکی از مدیران IAPMO برخی از منابع حفاظتی را پیشنهاد می کند. یکی از موارد ساخت جدید، اندازه دقیق لوله برای زمان تحویل سریعتر آب گرم است که می تواند تا 170 گالن در سال در هر خانه را کاهش دهد.
معاون خدمات فنی و تحقیقات سازمان، کریستوف لور، که در فینیکس زندگی می‌کند، در پاسخ به درخواست مشاوره حفاظت از محیط‌زیست ایمیلی نوشت که استراتژی اندازه‌گیری امتیازی برای مالکان خانه دارد: «متوسط ​​کل پس‌انداز برای یک خانه تک‌خانواری معمولی می‌تواند بیش از 2000 دلار است و بسته به موقعیت مکانی می تواند تا 5000 دلار نیز برسد.”
او همچنین استفاده مجدد از آب خاکستری را برای 21000 گالن در سال برای صرفه جویی در خانه، استفاده از دریچه های حمام و وان که جریان را در حین انتظار گرم شدن آب قطع می کنند تا 1600 گالن در سال در هر خانه صرفه جویی شود و دستگاه های تشخیص نشت که می تواند 1600 گالن در سال در هر خانه صرفه جویی کنید. (تشخیص نشتی همچنین می تواند صاحبان خانه را از سردرد و کسر بیمه بزرگ نجات دهد.)
Lohr مجموع فرصت‌های پس‌انداز حاصل از این سازگاری‌ها را در حدود 30000 گالن سالانه در هر خانه برآورد می‌کند. او اظهار داشت: «تصور کنید که این نوع صرفه جویی در مصرف آب در حدود 50000 خانه در آریزونا در سال ساخته می شود.
مسائل آلودگی ما انتظار نداریم که مسائل آلودگی آب در ایالات متحده ایجاد شود، اما رویدادهای طبیعی و مصنوعی می توانند به طور موقت یک سیستم را تحت تأثیر قرار دهند یا بر توانایی آن برای ایمن نگه داشتن منبع آب تأثیر منفی بگذارند. تام پالکن، مدیر ارشد خدمات فنی IAPMO در پاسخ ایمیلی به سؤالات ایمنی هشدار داد: «آبی که توسط یک فاجعه آلوده شده است، نباید مصرف شود تا زمانی که نتوانید ایمنی آن را تأیید کنید.
CDC و EPA در حال بررسی کیفیت آب در داخل و اطراف خارج شدن قطار فلسطین شرقی برای نگرانی های مربوط به سلامت انسان هستند. از زمان حادثه 3 فوریه تاکنون هزاران ماهی و دوزیستان در آبراه های منطقه جان خود را از دست داده اند و ساکنان را به شدت نگران امنیت آب ورودی به خانه هایشان کرده است.
به گفته ساینتیفیک آمریکن، ساکنان فلینت، میشیگان در یک گروه غمگین از نزدیک به 3000 جامعه هستند که با نفوذ سرب در لوله‌ها و منابع آب خود آسیب دیده‌اند، و فلینت حتی سخت‌ترین آسیب را هم نگرفت.
پالکون به اشتراک گذاشت: «انواع فیلترهای آب و واحدهای تصفیه اسمز معکوس وجود دارند که دارای گواهی کاهش سرب در آب آشامیدنی هستند. هنگام انتخاب فیلتر آب، مصرف کنندگان باید محصولاتی را بررسی کنند که برای آلاینده هایی که می خواهند از آب حذف شوند، آزمایش و تایید شده اند. مهم است که به دنبال محصولاتی باشید که توسط یک سازمان صدور گواهینامه شخص ثالث معتبر تأیید شده است.
برخی از کمک های فدرال برای این خانواده ها و کمک های بالقوه برای آنهایی که می آیند وجود دارد.
کمک به ایمنی آب قانون سرمایه گذاری و مشاغل زیرساختی 2021 یک برنامه کمک هزینه برای جوامعی که به کمک اضافی برای اجرای برنامه های کیفیت آب، علاوه بر طرح های حذف لوله سربی نیاز دارند، ایجاد کرد. IAPMO گزارش می دهد که فناوری های تصفیه آب نیز از طریق برنامه سیستم های آب غیرمتمرکز روستایی وزارت کشاورزی ایالات متحده تأمین مالی می شود.
کلمات آخر همه ما ممکن است در سال های آینده تحت تأثیر نوعی از استرس آب قرار بگیریم – اگر قبلاً ندانسته یا آگاهانه تحت تأثیر قرار نگرفته باشیم. ارزش آن را دارد که کاهش (یا حداقل تشخیص) خانوار را در طرح‌های ساختمان و بازسازی و همچنین در صورت امکان در جابه‌جایی در نظر بگیرید. ایمنی و امنیت دومین جنبه از پنج جنبه طراحی تندرستی را تشکیل می دهند، عملی که در زندگی همه ما اهمیت فزاینده ای پیدا می کند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط mohtavaclick