مدیرعامل انویدیا معتقد است که برگزاری جلسات گروهی به حل مسئله کمک می‌کند و با فراهم‌کردن «دسترسی برابر به اطلاعات» و «شنیدن راه‌حل‌ها»، به دیگران امکان یادگیری می‌دهد و باعث توانمندتر شدن افراد می‌شود.

هوانگ به دانشکده‌ی بازرگانی استنفورد گفته است که مدیرعامل باید بیشترین تعداد گزارش مستقیم در یک سازمان را داشته باشد، زیرا این کار به توانمندسازی کارمندان، انگیزه‌بخشی به آن‌ها و رسیدن به موفقیت کمک می‌کند.

زمان در اختیار هوانگ است!

جنسن هوانگ در سخنرانی خود برای دانشجویان دانشگاه استنفورد در سال ۲۰۰۳، اظهار داشت که زمان خود را صرف حوزه‌هایی می‌کند که به عقیده‌اش، تأثیرگذاری عمیق‌ و بلند‌مدتی روی شرکتش دارند. او در ادامه به دانشجویان این دانشگاه گفت: «در مقام مدیرعامل، زمان همیشه در اختیار خودتان نیست؛ بنابراین، باید نظم و انضباط داشته باشید تا بتوانید زمان را در دست بگیرید.»

هوانگ می‌گوید:

من اغلب‌ اوقات که به دفتر کارم می‌رسم، به دستیارم می‌گویم که تمام قرارها را از تقویم پاک کند تا بتوانم وقت خالی داشته باشم. در ضمن، در مقام مدیرعامل اغلب به این نتیجه می‌رسم که نخوابیدن، تصمیم خوبی است، زیرا زمانی که نمی‌خوابم، زمان بیشتری در اختیار دارم.

مدیرعامل ۶۱ ساله‌ی انویدیا می‌گوید «برنامه‌ریزی محصول و استراتژی» یکی از حوزه‌هایی است که برای آن زمان می‌گذارد و از این کار بسیار لذت می‌برد.

نقش پر رنگ جنسن هوانگ در موفقیت انویدیا

انویدیا که به‌تازگی به جمع شرکت‌های سه تریلیون دلاری پیوسته و حتی با پشت‌سر‌گذاشتن رقبا، به پرارزش‌ترین شرکت سهامی‌ عام تبدیل شده، بخش زیادی از موفقیتش را مدیون مدیرعامل کارکشته و توانمندش است. تنها پنج سال پیش، انویدیا حتی در میان ۲۰ شرکت بزرگ آمریکایی بر‌اساس ارزش بازار، رتبه‌ای نداشت. تحلیلگران صعود خیره‌کننده‌ی این شرکت را تحت‌تأثیر تقاضای فزاینده برای تراشه‌های هوش مصنوعی می‌دانند.

هوانگ در سخنرانی‌اش برای دانشجویان دانشکده‌ی بازرگانی استنفورد، راز موفقیتش را «درد و رنج فراوان» اعلام کرد و گفت افرادی که رنج‌ کشیده‌اند، نسبت به افرادی که صرفاً باهوش هستند، شانس بیشتری برای موفقیت‌ دارند. برای همین رو به دانشجویان گفت:

برای همه شما آرزوی درد و رنج فراوان دارم.

source

توسط mohtavaclick.ir