شیرآلات ساختمانی
نوشته برایان سودوما
آشپزخانه همیشه اولین اتاقی است که می خواهید درست هنگام خرید اولین خانه خود انجام دهید. این مکان شاد خانه شما است، مکانی گرم که در آن برای سال‌های آینده آشپزی، سرگرمی و خاطره خلق خواهید کرد. به عنوان نقطه کانونی زندگی خانوادگی شما، شایسته است که به درستی تجهیز شود.
در ادامه بخوانید تا بدانید که ابتدا باید چه ۱۰ موردی را بخرید تا اولین آشپزخانه خود را شروع کنید.
راه اندازی آشپزخانه شما یک کار یک روزه نیست. در طول سال ها و با ایجاد عادات آشپزخانه خود، جزئیات را اضافه خواهید کرد.
Getty Creative با ارائه اصول اولیه شروع کنید
اگر دوست دارید سرگرم شوید، اولین اقلام آشپزخانه ای که می خرید باید مواردی باشد که به شما در انجام این کار کمک کند. به گفته سارا بارنارد، طراح داخلی و بنیانگذار سارا بارنارد دیزاین در لس آنجلس، شما به تمام اقلام اولیه برای خدمت به دیگران نیاز خواهید داشت. به قاشق های سرو، چاقوهای سرو، چاقوهای پنیر، چنگال زیتون و جا قابلمه ای فکر کنید.
ظروف غذاخوری را برای مدت طولانی انتخاب کنید
لیزا اسکوبار، طراح داخلی و بنیانگذار Lisa Escobar Design مستقر در لاس وگاس، پیشنهاد می کند غذاهای خود را با در نظر گرفتن طول عمر آنها انتخاب کنید.
اسکوبار ظروف غذاخوری سرامیکی را به جای ظروف چینی توصیه می کند و دلیل آن دوام و طول عمر آن است.
و شما نمی توانید با رنگ سفید کلاسیک اشتباه کنید. اسکوبار گفت: “غذا همیشه در بشقاب های سفید عالی به نظر می رسد.”
روی ابزارهای ضروری آشپزی سرمایه گذاری کنید
اسکوبار گفت که چاقوی سرآشپز ابزار همه کاره ای است که برای اولین آشپزخانه خود به آن نیاز دارید.
روی کیفیت سرمایه گذاری کنید اگر درست خرید کنید، فرزندتان از آن چاقو در اولین آشپزخانه اش استفاده می کند.
موارد دیگری که اسکوبار می گوید روزانه به آنها نیاز دارید عبارتند از: یک کاردک، یک همزن سیمی، یک چاقوی نان خوب، فنجان و قاشق اندازه گیری، پوست کن و رنده.
آن را مخلوط کنید (در حال حاضر)
اگر از جدیدترین وسایل آشپزخانه مطلع نیستید، تمایز بین میکسر، غذاساز و مخلوط کن می تواند گیج کننده باشد. بارنارد گفت: به نام سودمندی، با یک مخلوط کن خوب شروع کنید. بیشتر کارهایی را که یک غذاساز انجام می دهد انجام می دهد.
همانطور که در مورد نیازهای خود در آشپزخانه اطلاعات بیشتری کسب می کنید، ممکن است بخواهید یک غذاساز واقعی بخرید تا حبه های سیر را خیس کنید و ریحان را بپزید. به زودی خواهید فهمید که چرا سرآشپزهای پیشرفته تر تمایل دارند غذاسازهای خود را ابزار آشپزخانه ای در نظر بگیرند که بدون آن نمی توانند کار کنند.
تسویه حساب برای یک کاسه میوه فریبنده
هر دو طراح موافق هستند که یک ظرف میوه ضروری است. اسکوبار یک کاسه سرامیکی را توصیه می‌کند، اما می‌گوید کاسه‌های چوبی نیز عالی هستند، حتی اگر نیاز به مراقبت بیشتری داشته باشند.
بارنارد گفت، یک کاسه بزرگ میوه روی میز شما یک دعوت دائمی برای خوردن است. همچنین اثری مشابه گلدان گل دارد. تفاوت این است که شما مجبور نیستید به آن آب بدهید.
یک Stand-Up Utility Mixer را در نظر بگیرید
اگر بودجه شما اجازه می دهد، بارنارد یک میکسر پایه KitchenAid را پیشنهاد می کند. این برای همه چیز از ورز دادن خمیر گرفته تا بستنی خانگی مفید است.
توسل به حواس با قهوه تازه آسیاب شده
اسکوبار توصیه می کند اگر عاشق قهوه هستید، یک آسیاب تهیه کنید. او گفت نه تنها طعم دم کرده شما بهتر می شود، بلکه از رایحه تقویت کننده خلق و خوی لوبیاهای تازه آسیاب شده نیز بهره مند خواهید شد.
ظروف شیشه ای راهی برای رفتن هستند
ظروف نگهداری شیشه ای ویژگی تزئینی بسیار بیشتری نسبت به ظروف پلاستیکی ایجاد می کنند. علاوه بر این، اسکوبار گفت، مردم اغلب به او می گویند که چگونه با استفاده از شیشه به جای پلاستیک احساس سلامتی بیشتری می کنند.
تخته برش سنگ مرمر را انتخاب کنید
تخته های برش سنگ مرمر برای برش و سرو پنیرها و سایر غذاها مفید هستند، اما هنگامی که آنها را برای دیدن مهمانان خود به نمایش می گذارید به آشپزخانه شخصیت می بخشند.
اسکوبار می‌گوید: «آن‌ها وقتی در مقابل ضربه‌های پشتی قرار می‌گیرند، بسیار زیبا به نظر می‌رسند. من چهار نفر از آنها را در خانه دارم.
میز و صندلی مناسب را فراموش نکنید
آخرین اما نه کم‌اهمیت – و حتی اگر بودجه‌تان کم است – بارنارد توصیه می‌کند روی میز و صندلی‌هایی که روزانه از آن‌ها استفاده می‌کنید کوتاهی نکنید.
او توضیح داد: «بخشی از چیزی که یک وعده غذایی را خوشمزه می‌کند، زمانی است که صرف خوردن آن می‌کنید. مبلمان مناسب لذتی را که از زمان صرف غذا به دست می آورید را افزایش می دهد.
رفتن فراتر از اصول
آیا می خواهید آشپزخانه خود را به سطح بعدی ببرید؟
اسکوبار پیشنهاد می‌کند شیرهای بدون لمس و میزهای کوارتز را بررسی کنید. او گفت که اولی‌ها برای آشپزهایی که می‌خواهند گوشت خام را بدون کثیف شدن سطحی از دستانشان بشویند، تغییر بازی می‌دهند. و کوارتز یک یادداشت مجلل به آشپزخانه اضافه می کند اما هزینه بسیار کمتری نسبت به سنگ مرمر یا گرانیت دارد.
راه اندازی آشپزخانه شما یک کار یک روزه نیست. در طول سال ها و با ایجاد عادات آشپزخانه خود، جزئیات را اضافه خواهید کرد. اما با در نظر گرفتن این اصول اولیه، به خوبی مجهز خواهید بود تا از همان ابتدا تجربه‌های لذت‌بخشی از غذاخوری ایجاد کنید.
برایان سودوما روزنامه نگاری است که تجارت و سلامت را پوشش می دهد. او در آریزونا زندگی می کند.
این مقاله فقط برای اهداف آموزشی است و برای ارائه مشاوره پزشکی یا حقوقی یا نشان دادن در دسترس بودن یا مناسب بودن هر محصول یا خدماتی برای شرایط منحصر به فرد شما نیست.
Capital One هیچ محصول، خدمات، اطلاعات یا توصیه های شخص ثالث ذکر شده در بالا را ارائه، تأیید یا تضمین نمی کند. اشخاص ثالث لیست شده تنها مسئول محصولات و خدمات خود هستند و همه علائم تجاری ذکر شده متعلق به صاحبان مربوطه می باشد.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط mohtavaclick