شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان تاکید کرد:

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان با صدور بیانیه‌ای در خصوص انتهابات تاکید کرد: مشارکت بیشتر و قوی‌تر در انتخابات، یعنی «اظهار قدرت» بیشتر به دشمنان آشکار و پنهان؛ هرچه حضور در انتخابات بیشتر باشد، نمایش قدرت به دشمنان بیشتر خواهد بود و این «اظهار قدرت»، «بازدارندگی» ایجاد خواهد کرد. 

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ما دانشجویان مسیر نورانی حرکت انقلاب اسلامی ایران به سمت تمدن نوین اسلامی، بر خود فرض و حق می‌دانیم که در لبیک به ندای رهبر عزیزمان همچون گذشته، علاوه بر دعوت همه همسنگران بسیجی دانشجو و دانشگاهیان به حضور آگاهانه، حماسی و پرشور در عرصه بزرگ و سرنوشت‌ساز انتخابات پیشِ‌رو، مجاهدانه و بی‌دریغ، در متن فعالیت‌هایمان تواصی به حق نموده و با استناد به رهنمود‌های قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام و با تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رافع ابهام در بین اقشار جامعه باشیم و بدون اعتنا به زبان‌های بی‌تقوا و ناامیدکننده، آحاد امت اسلامی را همچون یدی واحده به شرکت در این نمایش بزرگ اقتدار و انتخاب افراد اصلح، با نیت خیر و خدایی دعوت نماییم. 

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در برهه حساس و سرنوشت سازی قرار گرفته و ملت غیور و فهیم ایران در معرض آزمایش و انتخابی دیگر قرار دارند. رسالت جامعه دانشگاهی، اعم از استادان فرهیخته، کارکنان شریف و دانشجویان پرشور و باشعور ایران عزیز، در تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی و حفظ ارزش‌های آن در دهه‌های گذشته بر کسی پوشیده نیست.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان ضمن قدردانی صمیمانه از تمامی اقشار دانشگاه که در بدرقه شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان سنگ تمام گذاشتند و به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری که شرکت با شکوه در انتخابات ریاست جمهوری را مکمل بدرقه باشکوه شهدا خواندند از همه عزیزان دعوت می‌نماید در این رویداد سیاسی سرنوشت ساز برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شرکت نموده و دشمنان انقلاب و کشور را مایوس نمایند. 

در همین رابطه از مردم فهیم ایران دعوت می‌کنیم به نکات ذیل توجه ویژه نمایند:

۱. مشارکت بیشتر و قوی‌تر در انتخابات، یعنی «اظهار قدرت» بیشتر به دشمنان آشکار و پنهان. هرچه حضور در انتخابات بیشتر باشد، نمایش قدرت به دشمنان بیشتر خواهد بود و این «اظهار قدرت»، «بازدارندگی» ایجاد خواهد کرد. 

۲. با وجود برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی، امّا انقلاب دچار «بن بست» نشده است. بن‌بست را منافقان و بیماردلانی القا می‌کنند که خودشان در مقاطعی از تاریخ انقلاب، عامل به وجود آمدن مشکلات بودند، تا مردم را از نظام اسلامی دلسرد کنند. ⁠

۳. فراموش نکنیم در چه مرحله مهمی در تاریخ قرار داریم و رئیس جمهور آینده و خط فکری حاکم بر کشور باید در مسیر قدم نهادن و تحقق «تمدن نوین اسلامی» باشد.

۴. در تصمیم گیری و انتخاب فرد اصل از معیار‌ها و سنجه‌های مقام معظم رهبری غفلت نشود و با دید سهل انگارانه به سمت انتخاب و تعیین رئیس جمهور آینده نرویم.

۵. نقطه‌ای که اکنون در آن قرار داریم و گام‌هایی که در دولت شهید رئیسی برداشته شد باید در دولت آینده تا حصول نتیجه و سرانجام نهایی ادامه یابد.

در پایان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان از صبوری‌ها و همراهی‌های بی‌دریغ و بی‌نظیر مردم سلحشور کشور عزیزمان در برابر سختی‌ها و دشمنی‌های معاندان، کمال سپاس و قدردانی را دارد و با صراحت اعلام می‌دارد؛ سخن ما همان سخن شهید راه قرآن است که فرمود: «امروز قرارگاه حسین بن علی علیهما‌السلام، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند؛ اگر دشمن، این حرم را از بین بُرد، حرمی باقی نمی‌ماند؛ نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمّدی صلی‌الله‌علیه وآله‌وسلم.»

درود خدا بر ارواح مطهر شهیدان؛ آن لاله‌های خونینی که در جستجوی سعادت حقیقی بودند و سلام خدا بر روان پاک و مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی قدس‌سره‌الشریف.

والسلام علیکم و علی عباد الله الصالحین

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

source

توسط mohtavaclick.ir