دردسر انتخاب عکس پروفایل جدید یا اشتراک‌گذاری تصاویری که در مکان‌های دیدنی گرفته‌شده‌اند احتمالاً به‌پایان خواهد رسید. واتساپ درحال توسعه‌ی قابلیت جدیدی است که با استفاده از هوش مصنوعی به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر پروفایل دلخواه خود را ایجاد کنند.

طبق اعلام WABetaInfo، در جدیدترین بتای واتساپ اندروید با شماره نسخه‌ی ۲٫۲۴٫۱۴٫۷، قابلیت جدیدی وجود دارد که به کاربران اجازه می‌دهد با کمک هوش مصنوعی، تصاویر پروفایل خود را در محیط‌های مختلف مانند جنگل، فضا و مکان‌های دیگر خلق کنند.

برای استفاده از قابلیت هوش مصنوعی جدید واتساپ ابتدا باید تعدادی از تصاویر سلفی خود را به‌عنوان مرجع آپلود کنید. سپس، چت‌بات هوش مصنوعی متا با استفاده از آن‌ها، تصاویر جدیدی از شما در محیط‌های مختلف ایجاد خواهد کرد.

ابزار هوش مصنوعی واتساپ برای ساخت عکس پروفایل

WABetaInfo

به‌نظر می‌رسد ابزار ساخت تصویر پروفایل واتساپ، نوعی موتور هوش مصنوعی سفارشی‌سازی‌شده برای ساخت تصاویر باشد که می‌توان به‌طور مستقیم به آن دسترسی داشت. کاربردهای این قابلیت درحال‌حاضر چندان مشخص نیست، اما می‌توان از تصاویر تولیدشده به‌عنوان استیکر در چت‌های واتساپ استفاده کرد.

چت‌بات هوش مصنوعی متا که اخیراً در برخی از کشورها مانند ایالات‌ متحده و هند درحال انتشار است، علاوه‌بر چت‌های دونفره، در گروه‌های واتساپ نیز قابل دردسترس قرار دارد.

به‌نظر می‌رسد تا انتشار قابلیت هوش مصنوعی برای تولید تصاویر پروفایل در واتساپ، زمان زیادی باقی مانده باشد، زیرا انتشار چت‌بات متا هنوز به‌طور کامل انجام نشده است و درحال‌حاضر فقط در برخی مناطق پشتیبانی می‌شود. برای اطلاع از دسترسی به این چت‌بات، باید به‌دنبال آیکون آبی جدید در صفحه‌ی اصلی چت‌ها باشید.

علاوه‌بر قابلیت ساخت تصویر پروفایل با هوش مصنوعی، شواهدی از آزمایش‌های این پیام‌رسان برای تغییر نوار جست‌وجوی بالای صفحه و پیشنهاد دستورات چت‌بات هوش مصنوعی به کاربران نیز وجود دارد.

WABetaInfo اخیراً صفحه‌ی جدیدی در واتساپ کشف کرده است که به کاربران امکان می‌دهد بین مدل‌های زبانی بزرگ، جابه‌جا شوند.

یکی از این مدل‌ها، Llama 3-405B نام دارد که بزرگ‌تر و به‌طور قابل‌ توجهی قدرتمندتر از Llama 3-70B است. نکته‌ی جالب اینکه در نسخه‌ی رایگان این مدل، محدودیت هفتگی برای استفاده وجود خواهد داشت. درحالی‌که هنوز نمی‌دانیم متا چه برنامه‌ای برای کسب درآمد از چت‌بات خود دارد، تصاویر تولیدشده با هوش مصنوعی می‌تواند یکی از اولین تلاش‌هایش برای جذب کاربران وفادار باشد.

source

توسط mohtavaclick