رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: برای توسعه زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال ۱۵۰ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد.

اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری ازناو خلخال*

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  صدیف بدری  گفت: نمایندگان مردم استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در قالب مجمع نمایندگان با سفر به مناطق مختلف استان مشکلات و مسائل آنها را در همه حوزه‌ها بررسی می‌کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با اشاره به سفر اعضای این مجمع به شهرستان‌های خلخال و کوثر در جنوب استان، افزود: در این سفر از منطقه نمونه گردشگری ازناو شهرستان خلخال بازدید به عمل آمد و مقرر شد با توجه به پتانسیل‌های این منطقه برای توسعه آن اقدامات لازم انجام شود.او تاکید کرد: در همین راستا مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های منطقه نمونه گردشگری تخصیص می‌یابد تا این منطقه بیش از گذشته برای جذب و ماندگاری گردشگران مهیا باشد.

بدری ادامه داد: با توجه به اولویت گردشگری برای استان اردبیل، توسعه زیرساخت‌ها و حمایت از سرمایه‌گذاری در این حوزه در سطح استان مورد توجه مجمع نمایندگان قرار دارد.نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همدلی و هماهنگی بین نمایندگان استان اردبیل و همچنین مدیران اجرایی آن را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: عزم خود را جزم کرده‌ایم تا در راستای تحقق خواسته‌ها و حل مشکلات مردم شهرستان‌های استان تلاش کنیم.

او با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در دولت سیزدهم برای توسعه استان اردبیل ابراز امیدواری کرد دولت چهاردهم نیز توسعه، عمران و آبادانی استان اردبیل را در دستور کار قرار دهد.

source

توسط mohtavaclick.ir