«جف بزوس» سایت اینترنتی آمازون را یک سال پس از تأسیس شرکت راه اندازی کرد.

اینترنت جهانی هنوز در ابتدای راه بود و تنها تعداد کمی از شرکت ها متوجه ظرفیت کسب وکارهای مبتنی بر وب شده بودند.

– جف بزوس سایت اینترنتی آمازون را یک سال پس از تأسیس شرکت راه اندازی کرد.

اینترنت جهانی هنوز در ابتدای راه بود و تنها تعداد کمی از شرکت ها متوجه ظرفیت کسب وکارهای مبتنی بر وب شده بودند.

آمازون در آن زمان بزرگ ترین مجموعه کتاب های الکترونیکی را در جهان ارائه می کرد و بازیگری کلیدی در بازار نوظهور تجارت الکترونیک بود.

چهار سال بعد اما به فروش کالاهای دیگری مانند لوازم الکترونیکی، اسباب بازی، لوازم خانگی و.

هم رو آورد و یکباره  به بزرگ ترین پلتفرم فروش برخط در جهان تبدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مطلبی که می خوانید درباره استارت آپ آمازون و فراز و فرودهایش است که در ادامه تقدیم می شود: دنیای اقتصاد و امور اقتصادی جوری است که انگار از همان بدو خلقت، نافش را با خطر و خطرپذیری (به قول فرنگی ها ریسک ) بریده اند.

حالا خودتان حدس بزنید در چنین دنیایی آن هم در قرن بیست ویکم آدم ها و شرکت های نوآفرین (استارت آپ) باید چقدر ایده های نو و خلاقانه داشته باشند که بتوانند هم رقیبانشان را پشت سر بگذارند و هم از خط آتش خطرها به سلامت عبور کنند.

source

توسط mohtavaclick.ir