نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی و برق مهمترین مشکلات امروز شادگان هستند از بی‌توجهی مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان به مطالبه 1200 متقاضی تامین برق در این شهرستان انتقاد کرد.

به گزارش خورنا هاشم خنفری با ابراز تاسف از اینکه شادگان یکی از محرومترین و مظلومترین شهرهای ایران است، گفت: هم‌اکنون دغدغه اصلی ما در این شهر تامین آب آشامیدنی و برق‌رسانی به تمام نقاط این منطقه است که باعث نگرانی و عدم رضایت مردم شده است.

وی تصریح کرد: در این منطقه حدود ۱۰۰ نقطه بحرانی داریم که نیاز به تامین برق دارند که به دلیل کمبود ترانس برای افزایش ولتاژ برق، همچنین توسعه شبکه‌ای و تامین روشنایی با مشکلات جدی مواجه هستند.

نماینده شادگان ادامه داد: همچنین در این منطقه حدود ۳ سال است که تعداد ۱۲۰۰ نفر متقاضی تامین برق داریم که به دلیل نبود کابل همچنان چشم انتظار هستند که البته این دلیل قابل قبولی برای تاخیردر تحقق این مطالبه به حق مردم این منطقه نیست.

خنفری در پایان یادآور شد: متاسفانه مدیرعامل شرکت توزیع برق استان به هیچ‌وجه پاسخگو نیست و به شدت از عملکردش ناراضی هستیم و همچنان تامین این مطالبه قانونی مردم این منطقه را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.

source

توسط mohtavaclick.ir