به گزارش آرمان ملی آنلاین ، مصاحبه اخیر گولسیانی پرسپولیس درباره فوتبال زنان گرجستان بازتاب منفی برای ستاره پرسپولیس در رسانه‌های ایران و گرجستان داشته اما این بازیکن واکنش نشان و داده و معتقد است یک سوتفاهم بزرگ رخ داده.

گزیده صحبت‌های گولسیانی با ورزش سه در خصوص این سوتفاهم را در ادامه بخوانید:

{سوال برنامه} سوال این بود که آیا فوتبال به درد زنان نمی‌خورد یا ورزشی مناسب برای آنها نیست؟ من گفتم خیر، فوتبال برای زنان مناسب است. اما سطح و لِوِل فوتبال زنان و مردان متفاوت است. من در ادامه همچنین گفتم که اگر زنان در آینده کیفیت بالاتری در فوتبال ارائه دهند، من نظرم را عوض خواهم کرد. این یک پاسخ رسمی و مودبانه بود، اما آنها همین جملات را علیه من استفاده کردند.

{توهین جنسیتی} در گرجستان این سبک پروپاگاندای هجومی و تخریبی خیلی جواب می‌دهد. آنها از کلمات در قالبی غیر از واقعیت استفاده می‌کنند و فقط یک تکه و بخش از جملات تو را برداشته و از همان علیه خودت استفاده می‌کنند. اما مجموع مصاحبه من کاملا مودبانه و توام با احترام به زنان بود و هرگز توهین جنسیتی به آنها نکردم.

{تیم ملی زنان گرجستان} از دیدن عملکرد تیم ملی زنان گرجستان شگفت‌زده شدم، زیرا آنها پتانسیل درخشان و بالایی دارند و اگر آنها عملکرد بهتری ارائه دهند، نظر من حتی در این مورد (تفاوت فشار بین فوتبال زنان و مردان)، عوض خواهد شد.

source

توسط mohtavaclick.ir