بهره‌برداری از ۳۳ هزار کلاس درس در دولت شهید رئیسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مجید عبداللهی، معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور در افتتاحیه گردهمایی مدیران‌کل نوسازی مدارس کشور گفت: حدود ۷ هزار فضای آموزشی و پرورشی در قالب قریب به ۳۳ هزار کلاس درس در طول دولت شهید رئیسی عملیاتی شد و به بهره‌برداری رسیده است.
وی به توجه ویژه به حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: هدف‌گذاری بیش از ۶۰ درصد فضا‌های تحویلی در مناطق روستایی و حاشیه شهر‌ها بوده است که نشان از توجه دولت به مناطق کمتر برخوردار و تلاش بر تحقق موضوع عدالت آموزشی است.
عبداللهی روند استانداردسازی سامانه‌های سرمایشی و گرمایشی را رو به رشد دانست و گفت: ۴۸ تا ۵۰ درصد پروژه‌های کانکسی نیز ساماندهی شده است و امیدواریم با تلاش‌های استان‌ها دیگر مدرسه کانکسی با بیش از ۱۰ دانش‌آموز نداشته باشیم.
معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس ارتقای سلامت و رفع چالش سرویس‌های بهداشتی را از دیگر محور‌های موفق در سه سال عنوان کرد و افزود: تحویل مدرسه بدون سرویس‌های بهداشتی کافی و استاندارد توجیه ندارد ضمن اینکه در تعمیرات و احداث سرویس‌های بهداشتی در مدارس در حال استفاده نیز موفقیت‌های چشمگیری را شاهد بودیم.

source

توسط mohtavaclick.ir