به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان» شهید «علی امیرمجاهدی» در ۱۵ اردیبهشت ۱۳۴۷، در روستای گلباف از توابع شهرستان كرمان متولد شد. تا پايان مقطع ابتدايی درس خواند. به عنوان پاسدار وظيفه در جبهه حضور يافت. نهم فروردين ۱۳۶۵، در اروندرود به شهادت رسيد. پيكر وی در گلزار شهدای زادگاهش به خاك سپرده شد.

وصیت‌نامه شهید علی امیرمجاهدی:

امروز به‌دلیل وظیفه خطیرم که  مجبورم در جبهه‌های نبرد جانم را کف دستم بگذارم و به این وظیفه بزرگم عمل کنم، وصیت‌نامه‌ای بنویسم که برای ما رزمنده‌ها امری است واجب.

مادرم باور کن اگر وظیفه نبود، اگر اسلام نبود اگر امام نبود کی می‌توانستم دوری‌ات را تحمل کنم. ای آرام جان شهادت افتخار من است، پس به‌خاطر سربلندی فرزندت صبر کن و فقط برایم دعا کن که در این راه شهید شوم و عمرم را بیهوده تلف نکنم و اگر این افتخار نصیب من شد، برایم گریه نکن و به خانواده هم توصیه کن که برایم گریه نکنند، زیرا شهادت مایه افتخار و شادی من است.

پس از خوشحالی من ناراحت نباشید و این را بدانید که من همیشه با شما هستم. مادرجان به دوستان بگو ما می‌رویم و شما می‌مانید. این پرچم، این افتخار و این عزت سربلندی به حفاظت احتیاج دارد. بگو از کارهای بیهوده دست بردارند. ارزش نعمت‌های این دنیا به قدری نیست که شما آخرت و قیامت خود را رها کنید، بیایید و به انقلاب و مردم خود خدمت کنید و همیشه به یاد خدا باشید زیرا از ذکر خدا و یاد خدا به خدا خواهید رسید. 

به خواهرانم بگو چادرتان هدف متعالی من در جبهه است، پس آن را حفظ کنید و با حفظ آن پاسدار خون شهیدان باشید.

منبع: نوید شاهد

انتهای خبر/ پسند https://armanekerman.ir/vdcgwx9qzak9ty4.rpra.html


source

توسط mohtavaclick.ir