تولید محتوا
توسط سو گیلوری
اگر دقت کنید، کسب و کار شما هر روز به شما چیزهایی یاد می دهد.
getty هر کارآفرینی در مسیر راه اندازی یک کسب و کار است و هر کدام درس های خود را به موقع یاد خواهند گرفت. اما آن را از من بگیرید، کارآفرینی که در 20 سال گذشته چندین کسب و کار موفق راه اندازی کرده است: گاهی اوقات یادگیری از تجربیات دیگران مفید است!
و بنابراین من پنج درس فریبنده ساده که به عنوان یک صاحب کسب و کار آموخته ام ارائه می کنم.
درس های آموخته شده از اداره یک کسب و کار 1. مشکلی برای محور کردن نیست وقتی یک کسب و کار را راه اندازی می کنید، اغلب این انگیزه برای ایجاد کسب و کار، موفقیت آن وجود دارد، و بعد… چه؟ بیشتر کارآفرینان سال‌ها کسب‌وکار خود را اداره می‌کنند و این واقعیت را نادیده می‌گیرند که خسته و بی‌حوصله هستند.
هیچ قرارداد مادام العمری وجود ندارد که هنگام راه اندازی یک کسب و کار امضا کنید. شما عکس‌ها را صدا می‌زنید، و اگر برای انجام کاری کاملاً متفاوت فراخوانده می‌شوید، به خودتان اجازه انجام این کار را بدهید. این ممکن است به معنای بستن یا فروش کسب و کاری باشد که برای ساختن آن زحمت کشیده اید. این شکست نیست. این موفقیت است. شما یک تجارت پر رونق ایجاد کرده اید و اکنون تصمیم دارید یک تلاش کاملاً جدید را انجام دهید. که شجاعت می خواهد!
بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024ByCassidy HortonContributorحتی اگر در همان کسب و کار می مانید، نفس خود را کنار بگذارید و دائماً به دنبال راه هایی برای بهبود تجارت باشید بهتر است با مخاطبان خود هماهنگ شوید
2. کمتر کار کردن مشکلی ندارد، آمریکایی‌ها معتاد به کار شده‌اند، و به جای اینکه ما را در کار بهتر کند، مانع ما شده و باعث مشکلات سلامتی و استرس می‌شود. باز هم، به نظر می رسد یک قانون ناگفته وجود دارد که می گوید هر چه بیشتر کار کنید، با فضیلت تر هستید (یا به نظر می رسید که هستید).
اگر انتظارات فرهنگی را حذف کنید و به جای آن بر روی کار کردن به همان اندازه که نیاز دارید تمرکز کنید تا کسب و کار خود را در جهت اهداف تجاری خود حرکت دهید، ممکن است متوجه شوید که این کار بسیار کمتر از 40 ساعت در هفته است.
ایجاد سیستم‌ها و فرآیندها می‌تواند زمانی را که صرف کارهای ساده می‌کنید، مانند زمان‌بندی پست‌های رسانه‌های اجتماعی به جای ایجاد آنها در زمانی که آماده انتشار آنها هستید، کاهش دهد. و واگذاری وظایف به دیگران (به همین دلیل است که شما کارمندان را استخدام کردید، درست است؟) می تواند شما را آزاد کند تا روی فعالیت های تصویری بزرگ تری که به عنوان مالک کسب و کار باید انجام دهید تمرکز کنید.
اطلاعات بیشتر از AllBusiness:

* 7 روش عملی برای ایجاد انگیزه در کارمندان جوان
* نحوه ایجاد اعلان های موثر هوش مصنوعی برای مشاغل کوچک
3. اخراج مشتریان اشکالی ندارد کارآفرینان جدید ممکن است از ایده اخراج مشتری وحشت داشته باشند، اما کسانی که مدتی است شرکت خود را اداره می کنند، بلافاصله می توانند به مشتری مزاحم فکر کنند که دوست دارند او را اخراج کنند. شاید این کسی باشد که روزی 20 ایمیل می فرستد و آخر هفته با شما تماس می گیرد. یا کسی که مدام نظرش را تغییر می دهد که برای یک پروژه چه می خواهد. یا کسی که کم می پردازد اما زیاد می طلبد.
لازم نیست مشتریان بد را تحمل کنید. بله، اگر یکی را رها کنید، درآمد خود را از دست خواهید داد، اما به زمان آزادسازی فکر کنید. با این زمان، می توانید به دنبال مشتریان جدید و بهتری باشید تا آن درآمد را جایگزین کنند. شما همچنین می توانید زمان بیشتری را به مشتریانی که دارید اختصاص دهید، که آنها را بسیار خوشحال می کند، آنها دیگران را به شما معرفی می کنند!
فقط مراقب نحوه “اخراج” مشتری باشید. اگر احساسات مانع شوند، خطر سوختن پل ها را دارید. از سوی دیگر، اگر بتوانید با درایت به مشتری بگویید که دیگر قادر به ارائه خدمات برای او نیستید، ممکن است رابطه را ایمن رها کنید. اگر نمی خواهید صادق باشید که دریافت ده ها متن درباره یک پروژه از مشتری چقدر شما را دیوانه کننده می کند، فقط به آنها بگویید حجم کاری شما به شما اجازه نمی دهد کاملاً خود را وقف پروژه آنها کنید.
4. کسی که اکنون هستید، آن چیزی نیست که خواهید بود، حتی پس از 20 سال کارآفرینی، من هنوز در حال تغییر و یادگیری هستم. شما نیز خواهید کرد. همانطور که صنعت شما تغییر می کند، همانطور که تحت تاثیر کتاب ها، وبلاگ ها، مستندها، کنفرانس ها و همتایان قرار می گیرید، ایده های جدیدی در مورد نحوه اداره کسب و کار خود و محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید به دست خواهید آورد.
در تجارت، هیچ رکودی وجود ندارد. یا نباید وجود داشته باشد. نقش شما به عنوان یک کارآفرین این است که دائما خود را بهبود ببخشید تا بتوانید به رشد کسب و کار خود کمک کنید. نفس شما (این کلمه دوباره وجود دارد) ممکن است به شما بگوید که با تجربه هستید و نیازی به یادگیری چیزی ندارید، اما به آن گوش ندهید. همیشه جا برای رشد و یادگیری وجود دارد
5. به حرف های دیگران گوش دهید (اما بدانید چه زمانی باید گوش های خود را ببندید) یک راه عالی برای یادگیری و کمک به رشد کسب و کارتان این است که برای مشاوره به دیگران مراجعه کنید. ممکن است یک شریک تجاری، کارمند، دوست، همسر یا مربی باشد. پذیرای توصیه‌هایی باشید که از هر جایی می‌آیند، و آنقدر متواضع باشید که واقعاً آن‌ها را بشنوید، نه اینکه تصمیم بگیرید که همیشه بهترین نیازهای کسب و کارتان را می‌دانید.
از سوی دیگر، متوجه باشید که در حالی که مردم بهترین نیت را دارند، همیشه نمی دانند کسب و کار شما به چه چیزی نیاز دارد! این به شما بستگی دارد که تشخیص دهید چه زمانی موارد را پوشش داده اید و چه زمانی خیلی عمیق هستید و باید کسب و کار خود را از منظر بیرونی ببینید. گاهی اوقات شما به ترکیبی از نصیحت دیگران و شهود خود نیاز دارید.
اگر دقت کنید، کسب و کار شما هر روز به شما چیزهایی یاد می دهد. اما گاهی اوقات لازم است که برای شنیدن آن، سر خود را از لجن بیرون بکشید و برای توجه به آن غرور خود را کنار بگذارید.
درباره نویسنده
Su Guillory یک مربی مهاجر و ایجاد کننده محتوای تجاری است. او از زنانی حمایت می کند که می خواهند به ایتالیا بروند. سو در AllBusiness، Forbes، SoFi، Lantern، Nav و غیره منتشر شده است و در مورد کارآفرینی، امور مالی، بازاریابی و زندگی به عنوان یک مهاجر در ایتالیا می نویسد.
مطالب مرتبط: ایجاد روابط پایدار با مشتریان: 7 نکته تخصصی
AllBusinessFollowingAllBusiness.com یکی از بزرگترین منابع آنلاین جهان برای کسب و کارهای کوچک است که ابزارها و منابع ضروری را برای شروع، رشد و مدیریت کسب و کار شما فراهم می کند. “>

توسط mohtavaclick