تولید محتوا با موبایل امروزه دیگر یکی از گزینه ها برای گسترش بازاریابی محسوب نمی شود؛ بلکه لازمه ماندن در میدان رقابت و پیروز شدن در آن است. در حال حاضر موبایل همه چیز را در دنیای دیجیتال در اختیار گرفته است و از راه آن می توان تولید محتوا کرد. در واقع با ایجاد و گسترش برنامه ها و ابزار های بسیار موجود در موبایل، دیگر نباید درمورد تولید محتوا با آن نگران بود. دسترسی به این برنامه ها آسان است و با کمک آن ها می توان به محتوا های باکیفیت بسیاری دست یافت. این ابزار ها به کسب و کار ها و افراد عادی کمک می کنند تا با اعضای دیگر تیم محتوا همکاری کنند و در کمترین زمان به تولید محتوا بپردازند. در این مقاله فهرستی از بهترین ابزار های تولید محتوا با موبایل را به اشتراک می گذاریم.

بهترین ابزار های تولید محتوا با موبایل کدام اند؟

تولید محتوا با موبایل

Evernote ابزاری همه کاره است که با کامپیوتر، تبلت یا تلفن همراه می توان به آن دسترسی پیدا کرد. شما نیز اگر به دنبال ابزاری کارآمد برای جستجوی ایده های تولید محتوا، انجام تحقیقات برای تهیه پست های وبلاگ و نوشتن محتوای تازه می گردید، پیشنهاد می دهیم Evernote را در نظر داشته باشید.

این برنامه تغییرات گسترده ای در حوزه بازاریابی دیجیتال ایجاد کرده است. شما می توانید با استفاده از این برنامه محتوا ها را برنامه ریزی کنید و برای نوشتن آن ها اسناد متنی تهیه کنید. این اسناد ایجاد شده را می توانید با دیگر اعضای تیم به اشتراک بگذارید و همکاری با آن ها را برای تولید محتوا آسان تر کنید. همچنین می توانید محتوا های تولید شده را با استفاده از این برنامه کاربردی، سازماندهی کنید.

  • اپلیکیشن Hemingway

این اپلیکیشن که به نام ارنست همینگوی، نویسنده مشهور نام گذاری شده است، برنامه ای است که علاوه بر مشخص کردن غلط های املایی، به شما کمک می کند تا خوانایی محتوا های خود را بهبود دهید. تنها لازم است محتوای مورد نظر خود را داخل برنامه بارگذاری کنید. برنامه بخش هایی از متن را که نیاز به بازنگری دارند، برجسته می کند و به شما نشان می دهد. علاوه بر این برای هر چه بهتر کردن محتوای مورد نظر، به کیفیت و میزان خوانایی آن نمره می دهد.

Evernote

برای جلب توجه مشتری بالقوه و پیشگیری از از دست رفتن آن راه های زیادی پیش روی شما است. راه هایی از قبیل اضافه کردن تصویر های مرتبط با کیفیت بالا و انتخاب کردن یک عنوان جذاب. این برنامه به شما کمک می کند تیتر های جذابی را متناسب با محتوای نوشته شده انتخاب کنید. بسیاری از افرادی که به صورت روزانه از تلفن همراه استفاده می کنند، تنها عنوان اخبار و مقالات را می خوانند. از این رو بسیار مهم است عنوانی که انتخاب می کنید آنقدر جذاب باشد که آن ها را وادار به خواندن ادامه مطلب کند. عناوینی که کلیک ها و اشتراک گذاری های بیشتری را به دنبال آورند.

پیش از اینکه این سایت شروع به فعالیت کند، ایجاد تصاویر باکیفیتی که بتوان آن ها را در محتوا های ارزشمند نوشته شده به اشتراک گذاشت، دردسر ساز و زمان بر بود. این سایت به شما کمک می کند تا بتوانید بدون نیاز به مهارت در زمینه فتوشاپ تصاویر باکیفیتی را تنها در عرض چند ثانیه ایجاد کنید. Canva همچنین الگو های مختلفی را برای پست ها ارائه می دهد تا پیش از انتشار از کیفیت عکس ها در دستگاه های مختلف اطمینان یابید.

همان گونه که می دانید در تولید محتوا با موبایل میم ها اهمیت زیادی دارند. برای کمک گرفتن از خلاقیت خود و مشاهده و الهام گرفتن از میم های هوشمندانه می توانید از این سایت بهره بگیرید. ابزار های ساخت میم بسیار اند؛ اما ما از بین تمام آن ها Meme Generator را پیشنهاد می دهیم.

مشتری بالقوه

تولید کنندگان محتوا گاه برای بیان یک داستان یا موضوعی طنز از اینفوگرافیک ها بهره می برند. اینفوگرافیک ها در تولید محتوا با موبایل کاربرد بیشتری دارند؛ زیرا مردم به صورت روزانه از موبایل بیشتر از لپتاپ برای انجام کار های مختلف خود استفاده می کنند. شما می توانید در این سایت پروژه ای تازه را تولید کنید و برای رفع نواقص و بهبود کیفیت آن از مشاوره های افراد متخصص بهره مند شوید. همچنین می توانید از این افراد بخواهید در صورت لزوم پروژه ناقص شما را تکمیل کنند و چطور یک اینفوگرافیک ایده آل بسازید.

جمع بندی

به دلیل رقابت زیاد در عصر مدرن و دنیای دیجیتال تولید محتوا با موبایل طرفداران زیادی پیدا کرده است. امروزه با توجه به ابزار ها و تجهیزات تولید محتوا با موبایل یا وبسایت های گوناگون این کار دیگر به دشواری گذشته نیست. از همین رو تصمیم گرفتیم فهرستی از بهترین ابزار های تولید محتوا با موبایل تهیه کنیم و آن را با جزئیات به اشتراک بگذاریم.

 

source

توسط mohtavaclick.ir