بازاریابی مقاله بیشتر یک کلاهبرداری است. خوب صبر کنید… برخی از انواع بازاریابی مقاله واقعاً کلاهبرداری هستند. وبلاگ نویسی مهمان، به اشتراک گذاری مقاله قانونی و تاکتیک های مشابه، شیوه های پیوند بیلدینگ عالی و پایدار هستند، اما ایجاد محتوای وحشتناک مقاله و به اشتراک گذاشتن آن به عنوان چیزی که مردم باید بخوانند یا به آن لینک دهند، هم برای کاربران مضر است و هم برای سئوی طولانی مدت مضر است. این هفته، رند در مورد برخی از دلایلی که بازاریابی مقاله تا این حد شرورانه است و برخی از جایگزینها که کاربرپسندتر هستند، صحبت میکند. آیا جایگزین یا تاکتیکی دارید که به آن علاقه دارید؟ در نظرات زیر به ما اطلاع دهید!
رونویسی ویدیو
سلام طرفداران SEOmoz! به نسخه دیگری از جمعه تخته سفید خوش آمدید. این هفته در مورد یکی از زشت ترین، پایین ترین، کثیف ترین، زشت ترین، درهم و برهم ترین، بدترین و هیچ خوب ترین چیزها در دنیای سئو صحبت می کنیم که به آن بازاریابی مقاله می گویند.
اکنون، برخی از اشکال خوب، معتبر و قانونی از بازاریابی مقاله وجود دارد. آنها معمولا وبلاگ نویسی مهمان یا نویسنده مهمان، نوشتن مهمان نامیده می شوند. معنای بازاریابی مقاله در زمینه ای که ما در آن هستیم، به طرز وحشتناکی وحشتناک است. بنابراین آنچه امروز می خواهم انجام دهم این است که کمی در مورد آن صحبت کنم. احتمالاً می توانید کمی از دردهای من را احساس کنید. سپس، می توانیم در نظرات وارد آن شویم و بیشتر صحبت کنیم. من یکی از مسائل را نیز میدانم این است که برخی از افراد، به خصوص در اوایل کار خود، در این زمینه موفق هستند، و سپس فکر میکنند، اوه، اینگونه میتوانم سئو را انجام دهم. من فقط می توانم بازاریابی مقاله انجام دهم.
اجازه دهید ابتدا، برای کسانی از شما که آشنایی ندارید، نحوه انجام بازاریابی مقاله یا چرخش مقاله، بازنشر مقاله را توضیح دهم. اصولاً ما دوستمان را اینجا داریم. نمی دانم، بیایید او را فرد صدا کنیم. فرد روی کیبوردش تکان می خورد. او میگوید: “اوه، میدانی چیست؟ من میخواهم یک مقاله بیفایده، خواندن نسبتاً دردناک و مزخرف در مورد اینکه چرا گربهها بهترین حیوانات خانگی هستند، تهیه کنم، و در آن مقاله میخواهم به صفحاتی در سایت خود که درباره مالکیت گربه یا غذای گربه یا هر چیز دیگری که میخواهم رتبهبندی کنم، این لینکها به من میرسند که واقعاً خوب است. اما به جای اینکه فقط در سایت خود منتشر کنم، ممکن است آن را در سایت خود منتشر کنم، اما همچنین قرار است آن را با خودم ببرم و به مجموعه ای از دایرکتوری های مقاله، پورتال های مقاله، سایت های منابع مقاله ارسال کنم، گاهی اوقات آنها نامیده می شوند ناشران مقاله آنها انواع و اقسام نام های مختلف دارند – پورتال مقاله یا چیزی شبیه به آن گاهی اوقات.
یا حتی بهتر از آن، من قصد دارم از نرم افزار ربات اسپینینگ مقاله ای که دانلود کردم استفاده کنم که می رود و آن را به همه این سایت های مقاله مختلف برای من ارسال می کند. در ضمن یکی از ویژگی های عالیش اینه که با خوندنش CAPTCHA رو دور میزنه یا ترتیب خاصی دارن و فقط 299 دلار برام خرج داره. چگونه می توانم اشتباه کنم؟ خدای من! به نظر می رسد یک معامله شگفت انگیز است. چه کسی نمی خواهد مقاله خود را با ربات Spinning Article 5000 به قیمت 300 دلار بچرخاند؟ چه . . . مطمئناً، این کاملاً کار خواهد کرد.
بنابراین، هنگامی که مقاله خود را در تمام این سایتهای مختلف منتشر میکنید، هدف این است که امیدوارم وقتی در گوگل جستجو میکنم چرا گربهها بهترین حیوانات خانگی هستند، صدها نتیجه متفاوت را میبینم. اوه، به همه این سایتهای مقالهای که به آنها ارسال کردم نگاه کنید، همه آنها ایندکس میشوند، و این باید به این معنی باشد که آنها آب پیوند را به من باز میگردانند، و برخی از این سایتهای مقاله رتبه صفحه اصلی خوبی دارند، شاید 4 یا 5 یا حتی 3. فوق العاده هیجان انگیز. واضح است که برای شیوه های سئو من بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود. بنابراین هدف این است که این صدها سایت را که همگی با متن لنگر که از مقاله خود بهینهسازی کردهام به من پیوند میدهند و این به رتبهبندی من کمک میکند، دریافت کنم.
میدونی مشکل چیه؟ چیزی که در این مورد بد است این است که گاهی اوقات کار می کند. در واقع، گاهی اوقات برای ماه ها در یک زمان یا حتی یک یا دو سال در یک زمان کار می کند.
من تازه در نیویورک بودم. من در یک رویداد کنفرانس وابسته صحبت می کردم، و چند نفر در اتاق بودند. یکی از افرادی که آنجا بود از من پرسید، او گفت: “میدانی، رند، من بازاریابی مقاله زیادی انجام میدهم و تعجب میکنم که به جای نوشتن محتوای منحصربهفرد، کاملا منحصربهفرد، شنیدم که گوگل فقط محتوای تکراری را بررسی میکند. و پاراگراف آخر را می توانم یکسان رها کنم و صدها مقاله مختلف بفرستم، زیرا معمولاً ویراستارها حتی ویرایشگر هم ندارند هر چیزی را مرور کنید، بنابراین، اگر پاراگراف اول منحصر به فرد باشد، آنها معمولاً مقاله را می پذیرند و من می توانم آنها را دوباره ارسال کنم؟
حتی نمیدانم وقتی این سؤالها را میپرسید چگونه به شما بگویم که چه چیزی در چارچوب ذهنی شما مشکل دارد. این فوق العاده خسته کننده است. من سعی کردم خیلی همدل باشم و توضیح بدهم، هی، موتورهای جستجو از این تجزیه و تحلیل های زنجیره ای مارکوف استفاده می کنند، آنها می توانند محتوای تکراری، محتوای بسیار مشابه را به راحتی تشخیص دهند، و به هر حال این سایت ها تمایل به کیفیت بسیار پایین دارند. او به نوعی می گوید: “خب، باشه. من صدای شما را می شنوم، اما وقتی از اسپینر مقاله استفاده کردم رتبه ام را تا حدی بالا بردم.” به نوعی، بله، مشکل همه این موارد، با تاکتیک های بی کیفیت مانند این این است که گاهی اوقات آنها در کوتاه مدت کار می کنند و شما باید تصمیم بگیرید که آیا ارزش ریسک کردن را دارد یا خیر.
بیایید در مورد چند مورد از آنها صحبت کنیم. اول از همه، آیا گوگل واقعاً می خواهد این پیوندها را بشمارد؟ آیا این همان چیزی است که مهندسان جستجو می خواهند بهترین نتایج را ارائه دهند؟ وقتی چیزی را در گوگل جستجو میکنم و میگویند، “آه، خوب، میدانی، به نظر میرسد مقاله رند در مورد گربههای سفید بهترین حیوانات خانگی هستند، که در 300 سایت مقاله منتشر شده است، بنابراین او باید بهترین منبع در این زمینه باشد. تمام دنیا در مورد آن موضوع.” آیا می توانید تصور کنید که یک کارمند گوگل به این شکل فکر می کند؟ بنابراین، در عوض آنها الگوریتمهایی را مینویسند تا سعی کنند از کارکرد این چیزها جلوگیری کنند. آنها همیشه انجام می دهند. برخی از آنها از بین می روند. می توانید ببینید که آنها گاهی به صورت عمومی PageRank خود را از دست می دهند، یا این کار را نمی کنند، اما توانایی خود را برای ارسال پیوند پیوند از دست می دهند، یا سایت ها به طور کامل جریمه می شوند و در هیچ نقطه ای در 5 یا 10 نتیجه برتر قرار نمی گیرند. و سایت شما در هیچ کجا رتبه ای نخواهد داشت. یک روز گوگل بیدار می شود، یک الگوریتم تغییر می کند. شما صبح از خواب بیدار می شوید و بوم می کنید، تمام رتبه های شما از بین رفته است. شما خیلی پایین در محوطه جریمه هستید. شما میگویید، “من چه اشتباهی کردم؟ من مقالهنویس خوبی بودم. چگونه میتوانستند این کار را با من انجام دهند؟”
یکی دیگر از خطرات بزرگ، سمت محتوای تکراری است. اگر محتوایی را ارسال می کنید که واقعاً می خواهید برای آن رتبه بندی کنید، بسیار سخت خواهد بود زیرا برخی از این سایت های مقاله ادعا می کنند که متعلق به خودشان است. آنها بیشتر از اینکه شما بتوانید لینک سایت خود را به دست آورید، لینک های سایت خود را کسب می کنند. ممکن است جریمه شوید و آنها بدون جریمه بمانند، به این معنی که اساساً ترافیکی را که شما می توانستید به دست آورید، آدم خوار کنند. اگر چیزی واقعاً خوب می نویسید، باید بخواهید آن را در یکی از دو سایت قرار دهید – 90٪ مواقع خودتان، یا شاید 10٪ مواقع در یک مهمان که در وبلاگ دیگری پست می کند، در یک وب سایت دیگر، در یک سایت. سایت محتوایی، که دسترسی بسیار خوبی دارد، شهرت زیادی دارد، که اعتماد و اعتباری را برای شما به ارمغان می آورد، نه فقط از طریق پیوندهایی که قرار است به دست آورید. هدف این نیست هدف جذب خوانندگان و اعتماد به سایت شما از سوی افراد واقعی است که از آن محتوا لذت می برند.
البته خود محتوا. بیشتر اوقات وقتی مردم در مورد انجام بازاریابی مقاله یا چرخش مقاله صحبت می کنند، در مورد بدترین کیفیت و پایین ترین مزخرفات صحبت می کنند. همانطور که با بهروزرسانیهایی مانند Panda و Big Daddy و Vince کمی میبینید، گوگل در مورد تجزیه و تحلیل محتوا بسیار هوشمندتر شده است و آنها میتوانند تعیین کنند که چه چیزی در یک بلوک متن مهم است و افراد واقعی چه چیزهایی را دوست دارند. آنها اکنون از داده های کاربر و استفاده برای انجام این کار استفاده می کنند. تلاش برای بازی آن سیستم با آشغال های با کیفیت پایین، شما را خیلی دور نمی کند.
در نهایت، چیزی که فکر میکنم مردم بیشتر از همه فراموش میکنند این است که هفتهها یا ماهها، ساعتها و ساعتها را صرف تلاش برای چرخش چیزهای مناسب و یافتن فهرستهای راهنما میکنند و مقالههای خود را در اینجا ارسال میکنند و مقداری مزخرف تولید میکنند. وجود دارد. من با خودم فکر می کنم، تصور کنید، تصور کنید اگر کار معتبری انجام می دهید. تصور کنید که در حال انجام سئوی واقعی با کیفیت بالا و بازاریابی داخلی هستید. تصور کنید به جای انجام این کار، آن روز 50 فالوور بیشتر در توییتر داشته باشید و یک سری چیزهای خوب را به اشتراک بگذارید و یک پست مهمان بنویسید که شاید فقط به یک سایت رفته باشد، اما این پیوند تا 10 سال آینده ادامه داشته باشد. تصور کنید وقتی وقت خود را صرف انجام این نوع مزخرفات می کنید چه چیزی را از دست داده اید.
بنابراین، آیا جایگزین هایی وجود دارد؟ من با برخی از افراد در نمایشگاه وابسته در مورد جایگزین هایی که آنها استفاده می کنند صحبت می کردم. آنها میگویند، “آره، میدانی، وقتی بازاریابی مقاله برای من کار نکرد، من با برخی از موارد ارسال پیوند دایرکتوری رفتم. سپس سعی کردم نظرات خود را دنبال کنم، و به نظر میرسید که کار درستی بود.” آنها به نوعی مانند “اوه، می دانید، شاید برخی از نظرات nofollow. این نیز می تواند موثر باشد. به نظر می رسد گاهی اوقات نظرات nofollow کار می کنند. من تبادل لینک متقابل انجام خواهم داد.” نه نه نه نه نه نه نه فقط نه. باشه
چطور در مورد شما چیزی را امتحان کنید، هر چیزی واقعی؟ واقعی و مفید. اگر فکر میکنید که میتوانید موتورهای جستجو یا بهینهسازی موتورهای جستجو را دستکاری کنید، که تمرین بهبود رتبه شما و به دست آوردن ترافیک از طریق این چیزها انجام میشود، شما یک دهه پیش زندگی میکنید. این کار نمی کند. یکی از بدترین بخشها در این مورد این است که وقتی این کار را انجام میدهید، تأثیری که روی کاربران ایجاد میکنید، بر بازدیدکنندگانی که شما را پیدا میکنند، حتی اگر موفق شوید برنده شوید. . . بیایید تصور کنیم که محتوای خود را با استفاده از چرخش مقاله و ربات های مقاله و بازاریابی مقاله به رتبه اول رسانده اید. برای شما خوب است. تصور کنید قرار است چه اتفاقی بیفتد وقتی به سایت شما میآیم، بازدید میکنم، و میگویم: “خدایا، این کاملاً بی ارزش است.” سپس من یک دسته از هرزنامه های نظر nofollow را می بینم که شما در وب گذاشته اید، و مقالاتی را با کیفیت پایین می بینم که همه جا ارسال کرده اید. در مورد برند شما چه فکری می کنم؟ چگونه نرخ تبدیل شما احتمالاً با رتبه های بالایی که به دست آورده اید مطابقت دارد؟ اگر اینطور نیست چرا اذیت می کنید؟ آیا گرفتن 100 بازدید کننده و تبدیل 10 نفر از آنها بسیار آسان تر از به دست آوردن 10000 بازدید کننده و تبدیل 1 از 1000 بازدید کننده نیست؟ همیشه هست.
بنابراین، من واقعاً می خواهم پیشنهاد کنم که بازاریابی مقاله شیطانی نیست. این یک چیز اخلاقی نیست این در مورد هدر دادن زمان و انرژی شما به عنوان یک بازاریاب و انجام کارهایی است که فقط از حرفه ما می کاهد.
امیدوارم که از اشکال کلاسیک بازاریابی مقاله اجتناب کنید و چند جایگزین واقعی واقعی را در نظر بگیرید. مطمئناً امیدوارم که هفته آینده برای نسخه دیگری از جمعه تخته سفید دوباره به من بپیوندید. مراقب باشید.
رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com