خدمات سئو سایت
BARGTEHEIDE، آلمان – 03 مه: (BILD ZEITUNG OUT) در این تصویر تصویری، یک برنامه LinkedIn در … [+] IOS App Store در 03 مه 2021 در Bargteheide، آلمان. (عکس از Katja Knupper/Die Fotowerft/DeFodi Images از طریق Getty Images)
DeFodi Images از طریق Getty Images آیا تا به حال با چالش پست کردن روزانه در لینکدین روبرو هستید؟
اخیراً یک مربی رهبری از من پرسید که آیا می توانم یک استراتژی برای نوشتن و ارسال روزانه محتوا توصیه کنم. از آنجایی که وب سایت او ترافیک زیادی ندارد، من به او توصیه کردم از LinkedIn، یک پلت فرم غالب برای بازاریابی B2B استفاده کند.
فقط این آمار را بررسی کنید:
* 97٪ از بازاریابان B2B از LinkedIn به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده می کنند و 40٪ آن را موثرترین پلت فرم برای تولید سرنخ های با کیفیت بالا می دانند.
* بیش از 65 میلیون تصمیم گیرنده در لینکدین وجود دارد و از هر پنج کاربر، چهار کاربر در فرآیند تصمیم گیری در سازمان خود دخیل هستند.
از آنجایی که ثبات و کیفیت کلیدی برای ایجاد یک حضور قوی در لینکدین است، جای تعجب نیست که شرکتها و متخصصان بیشتر پست میگذارند.
* آزمایش پست روزانه یک ماهه Caroline Leach رهبر ارتباطات شرکتی در LinkedIn منجر به افزایش قابل توجهی در برداشت محتوا (371٪ افزایش)، تعامل (229٪ افزایش) و بازدید از پروفایل (102٪) شد. این نشان دهنده تأثیر مثبت پست های مکرر بر روی دید و تعامل است.
* Socialinsider گزارش می دهد که برندها در سال 2024 تعداد پست های خود را در لینکدین 10 درصد افزایش داده اند و اهمیت یک برنامه پست ثابت را برای ماندن در ذهن مخاطبان خود درک می کنند. این افزایش فراوانی به افزایش 44 درصدی سال به سال در نرخ تعامل کمک کرده است.
من این کتاب راهنما را ایجاد کردم تا مربی رهبری را در فرآیند ایجاد، انتشار و تبلیغ روزانه پستهای لینکدین راهنمایی کنم و فکر کردم آن را در اینجا در ستون خود نیز با شما به اشتراک بگذارم.
اگر استراتژی را دنبال کنید – حتی اگر فقط چند بار در هفته پست بگذارید – می توانید شبکه خود را توسعه دهید و خود را به عنوان یک رهبر فکری در صنعت خود معرفی کنید.
آماده است؟ در اینجا ما می رویم!
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حسابهای پسانداز پربازده در سال 2024 توسط کوین پین مشارکتکننده بهترین حسابهای پسانداز سود 5 درصدی 2024 توسط ByCassidy HortonContributor1. هر روز ایده های تازه ایجاد کنید. ارائه ایده های جدید هر روز ممکن است دلهره آور به نظر برسد. و اگر برنامه ای نداشته باشید، ممکن است بسیار خوب باشد. ترفند این است که هر روز صبح زمان کمی برای طوفان فکری و گرفتن آن قطعات طلایی الهام اختصاص دهید.
* خلاقیت خود را آزاد کنید: قهوه بنوشید، یک مکان آرام پیدا کنید و اجازه دهید ذهن خود برای 10-15 دقیقه سرگردان شود. چه چیزی در صنعت شما داغ است؟ آیا تجربه اخیری دارید که می توانید به اشتراک بگذارید؟ اخیراً چه بینش هایی به دست آورده اید؟
* بانک ایده خود را ایجاد کنید: هنگامی که آن لحظات نورانی به شما برخورد می کند، آنها را در یک دفترچه یادداشت یا برنامه یادداشت برداری مورد علاقه خود یادداشت کنید. به این ترتیب، شما همیشه گنجینه ای از موضوعات برای استخراج خواهید داشت.
* تقویم محتوای خود را برنامه ریزی کنید: تقویم محتوای خود را به عنوان یک منوی هفتگی برای مخاطبان لینکدین خود در نظر بگیرید. نمودار زیر یک منوی نمونه برای جریان یافتن آب میوه های شما است.
نمونه ای از استفاده از روزهای تم برای پست روزانه لینکدین
رنا گرگوار 2. در مورد هر پست تحقیق و طرح کنید. قبل از اینکه وارد نوشتن شوید، لحظه ای را به جمع آوری افکار خود اختصاص دهید و یک پایه محکم برای پست خود ایجاد کنید.
* به کتاب ها (یا اینترنت) مراجعه کنید: 15 تا 20 دقیقه را برای بررسی موضوع انتخابی خود اختصاص دهید. به دنبال منابع قابل اعتماد باشید، نکات کلیدی را یادداشت کنید، و هر مقاله هیجان انگیزی را که ممکن است بخواهید بعداً به آن ارجاع دهید، نشانه گذاری کنید.
* یک نقشه راه ایجاد کنید: طرح کلی خود را به عنوان نقشه راه برای پست خود در نظر بگیرید. باید یک نقطه شروع روشن (مقدمه)، نقاط عطف کلیدی (نکات اصلی) و یک مقصد رضایت بخش (نتیجه گیری) داشته باشد. به یاد داشته باشید، آن را روی یک ایده اصلی متمرکز کنید – شما نمی خواهید خوانندگان در طول مسیر گم شوند!
3. از یک فرآیند نوشتن ساده استفاده کنید. اکنون بخش سرگرم کننده است: قرار دادن قلم روی کاغذ (یا انگشتان روی صفحه کلید)! در اینجا نحوه ایجاد جلسات نویسندگی سازنده و لذت بخش آورده شده است.
* برخی از «زمان من» را برای نوشتن ببندید: زمانی را انتخاب کنید که برای شما مفید باشد، چه صبح زود قبل از بیدار شدن جهان یا اواخر شب که همه چیز ساکت است. پست های بین 250 تا 300 را هدف بگیرید—این نقطه شیرینی برای تعامل لینکدین است.
* از تکنیک پومودورو استفاده کنید: این ترفند مدیریت زمان می تواند برای جریان نوشتن شما معجزه کند. یک تایمر را برای 25 دقیقه تنظیم کنید، مانند باد بنویسید، سپس 5 دقیقه استراحت کنید تا کشش و سوخت گیری کنید. در صورت نیاز تکرار کنید.
* چیزهای کوچک را عرق نکنید (هنوز): پیش نویس اول تماماً در مورد ارائه ایده های شما بر روی کاغذ است. در این مرحله نگران کمال نباشید.
* از قبل بنویسید: توصیه میکنم پستهای یک تا دو هفتهای را بانکی کنید و آنها را از قبل برنامهریزی کنید. به این ترتیب، اگر مشغول شوید یا زندگی در مسیرتان قرار بگیرد، انتشار روزانه شما می تواند ادامه یابد.
4. هر پست را ویرایش و اصلاح کنید. حتی بهترین نویسندگان نیز به یک ویرایشگر نیاز دارند. لحظه ای به عقب برگردید و کار خود را تا زمانی که بدرخشد جلا دهید.
* سرسخت ترین منتقد خود باشید: پس از یک استراحت کوتاه – یا حتی بهتر از آن، روز بعد- پست خود را با دیدگاهی تازه بخوانید. به دنبال جملاتی باشید که می تواند واضح تر یا مختصرتر باشد. اطمینان حاصل کنید که ایده های شما به آرامی از یکی به دیگری جریان می یابد.
* جزئیات را دوبار بررسی کنید: اشتباهات تایپی و گرامری می توانند حتی در پست هایی که با دقت ساخته شده اند نیز نفوذ کنند. از ابزاری مانند Grammarly برای تشخیص خطاها استفاده کنید یا پست خود را با صدای بلند بخوانید تا مطمئن شوید که طبیعی به نظر می رسد.
* به نظر دوم نیاز دارید؟ خوشحالم که تابلوی صدای شما هستم. فقط با من تماس بگیرید خوشحالم که بازخورد صادقانه یا ویرایشی را برای شما ارائه دهم.
5. قالببندی و بهینهسازی کنید. اکنون که یک محتوای عالی دارید، آن را توسط افراد مناسب مشاهده کنید.
* آن را از نظر بصری جذاب کنید: متن خود را با پاراگراف های کوتاه، نقاط گلوله و حتی ایموجی های گاه به گاه تقسیم کنید. ��
* با هشتگ ها همه چیز را پخش کنید: از هشتگ های مرتبط استفاده کنید تا پست خود را به مخاطبان بیشتری برساند.
* به آن سئو را تقویت کنید: کلمات کلیدی مرتبط را در سراسر پست خود بپاشید، به خصوص در چند جمله اول. و افراد و شرکت هایی را که ممکن است محتوای شما را جالب بدانند تگ کنید.
6. انتشار و ترویج مداوم. ایجاد یک دنبال کننده وفادار زمان و تلاش می کند. به طور مداوم ظاهر شوید، با مخاطبان خود درگیر شوید و رشد شبکه خود را تماشا کنید.
* ریتم خود را پیدا کنید: زمانی را انتخاب کنید که برای شما مناسب باشد و به آن پایبند باشید. صبح زود و اواخر بعد از ظهر بهترین زمان برای تعامل لینکدین است.
* عشق را به اشتراک بگذارید: فقط پست نکنید و روح! با نظر دادن و اشتراک گذاری پست های دیگران با شبکه خود درگیر شوید. به گروه های مرتبط لینکدین بپیوندید و مکالمه را شروع کنید.
7. نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنید و مطابق با آن سازگار شوید.
* آمار خود را بررسی کنید: به LinkedIn Analytics نگاه کنید تا ببینید پست های شما چگونه کار می کنند. آیا مردم مطالب شما را می خوانند، دوست دارند و به اشتراک می گذارند؟
* بیاموزید و رشد کنید: از داده ها استفاده کنید تا بفهمید چه چیزی در بین مخاطبان شما طنین انداز است و چه چیزی نیست. سپس، رویکرد خود را بر این اساس تنظیم کنید. به یاد داشته باشید، همه چیز در مورد بهبود مستمر است.
چند نکته اضافی
* با ویژگی های لینکدین خلاق شوید: ویدیوها، نظرسنجی ها و اسناد بومی را امتحان کنید تا محتوای خود را تازه و جذاب نگه دارید.
* محتوای خود را تغییر دهید: اجازه ندهید آن ایده های درخشان از بین بروند! پست های لینکدین خود را به مقالات وبلاگ، خبرنامه ها یا حتی ارائه ها تغییر دهید.
شما آن را دارید. با پیروی از این استراتژی و وفادار ماندن به صدای خود، در مسیر توسعه شبکه خود و تبدیل شدن به یک رهبر فکری لینکدین هستید.
به یاد داشته باشید، کلید ثبات، تعامل و کیفیت است. و اگر به راهنمایی بیشتر یا نگاهی تازه به محتوای خود نیاز دارید، در تماس با ما دریغ نکنید – من اینجا هستم تا به شما کمک کنم تا موفق شوید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Renae GregoireFollowingاز سال 2002، Renae Gregoire به شرکتهای B2B و رهبران فکری کمک میکند تا ایدههای بزرگ و جسورانهشان را به دنیا برسانند و بر آنها تأثیر بگذارند و برایشان بفروشند. در میان صدها مشتری، او هزاران پروژه محتوایی را اجرا کرده است و همیشه از خوانندگان دفاع می کند و از تجربیات محتوای استثنایی حمایت می کند. او از ژوئن 2023 برای فوربس می نویسد. یک استراتژیست و نویسنده برای کانال های چاپی و دیجیتال، او محتوا را از بالا تا پایین قیف تولید می کند. او که یک ویراستار قوی است، نویسندگان جوان را مربی می کند و به عنوان اولین خواننده عمل می کند و تجربه ای را برای خوانندگان شکل می دهد که دنبال کنند. برای مدیران ارشد و مشاورانی که از وزن کلمات برای به دست آوردن فرصتها استفاده میکنند، او بهعنوان یک مشاور قابل اعتماد و حقیقتگو عمل میکند، صحبت میکند و در مورد موضوعات پیامرسانی و محتوا راهنمایی میکند. او از نوشتن سوم شخص متنفر است. آیا می خواهید از رنا بیشتر بشنوید؟ برای خبرنامه رایگان Beyond Copy او ثبت نام کنید. “>
* استانداردهای تحریریه
* جوایز فوربس