موتورولا از گوشی موتو G75 5G رونمایی کرد. گوشی مذکور نخستین گوشی دنیا با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶ نسل ۳ است و پشتیبانی نرم‌افزاری ۶ ساله دارد.

موتو G75 5G از نمایشگر ۶٫۷۸ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت بهره می‌برد. این نمایشگر توسط لایه‌ای از گوریلا گلس ۵ محافظت می‌شود.

جدیدترین گوشی موتورولا در پنل پشتی میزبان مجموعه دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر LYTIA 600 سونی همراه با لرزشگیر اوپتیکال (OIS)، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربینی مجهز به حسگر anti-flicker است. دوربین سلفی گوشی، حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

قلب تپنده‌ی موتو G75 5G، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶ نسل ۳ است و تنها در کانفیگی با ۸ گیگابایت رم از نوع LPDDR4x و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع UFS 2.2 عرضه می‌شود. امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه microSD وجود دارد.

انرژی موتو G75 5G را باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی تأمین می‌کند. گوشی مورد بحث از استاندارد نظامی MIL-STD-810H و گواهی IP68 بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت در لبه‌ی کناری، بلندگوی دوگانه با پشتیبانی از فناوری دالبی اتموس و NFC اشاره کرد.

موتو G75 5G با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری MyUX عرضه می‌شود. موتورولا وعده داده است که گوشی جدیدش تا ۵ سال به‌روزرسانی اندروید و تا ۶ سال به‌روزررسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

مقاله‌های مرتبط

موتو G75 5G ابعاد ۱۶۶٫۰۹ در ۷۷٫۲۴ در ۸٫۴۴ میلی‌متری و وزن ۲۰۸ گرمی دارد و در رنگ‌های خاکستری مات، آبی و سبز عرضه می‌شود. مدل سبزرنگ گوشی، پنل پشتی‌ای از جنس چرم گیاهی دارد و ضخامت و وزن آن به‌ترتیب ۸٫۳۴ میلی‌متر و ۲۰۵ گرم کاهش می‌یابد.

قیمت گوشی جدید موتورولا ۲۹۹ یورو است و از تاریخ ۵ نوامبر (۱۵ آبان) برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

source

توسط mohtavaclick.ir