به گزارش بولتن نیوز به نقل از دیجیاتو، اینستاگرام تعدادی ویژگی جدید را برای استوری ها معرفی کرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به راه‌های تعاملی جدیدی برای اشتراک‌گذاری موسیقی، عکس و ویدیو اشاره کرد.

جذاب‌ترین ویژگی جدید اینستاگرام، Reveal نام دارد و با وجود آن، محتوای استوری در ابتدا به‌صورت تار و محو نمایش داده می‌شود. تنها راهی که کاربران دیگر می‌توانند این استوری‌ها را ببیند، ارسال پیام‌شخصی برای فردی است که آن را به اشتراک گذاشته است. «آدام موسری»، رئیس اینستاگرام قبلاً گفته بود که پیام‌های خصوصی بخش مهمی از این پلتفرم هستند و همراه با استوری‌ها، بیشترین رشد اینستاگرام را به خود اختصاص می‌دهند.

بنابراین، نیاز به ارسال پیام‌خصوصی برای مشاهده استوری‌هایی که توسط ویژگی Reveal منتشر شده‌اند، می‌تواند باعث رشد بیشتر اینستاگرام شود. تولیدکنندگان محتوا نیز می‌توانند از این ویژگی برای افزایش تعامل استوری‌های خود بهره ببرند.

ویژگی دیگری که به استوری‌های اینستاگرام اضافه شده، Frames نام دارد که روی تصاویر، یک عکس پولاروید به رنگ خاکستری نمایش می‌دهد. این تصویر نیز در ابتدا قابل مشاهده نخواهد بود و زمانی که کاربران دیگر گوشی خود را تکان می‌دهند، ظاهر می‌شود.

ویژگی دیگری که به استوری‌های اینستاگرام اضافه شده، Frames نام دارد که روی تصاویر، یک عکس پولاروید به رنگ خاکستری نمایش می‌دهد. این تصویر نیز در ابتدا قابل مشاهده نخواهد بود و زمانی که کاربران دیگر گوشی خود را تکان می‌دهند، ظاهر می‌شود.

آخرین استیکر اضافه‌شده به استوری‌های اینستاگرام نیز Cutouts نام دارد. با این ویژگی‌، می‌توانید بخشی از هر ویدیو یا عکس موجود در گالری گوشی خود را به یک استیکر سفارشی تبدیل کنید و آن‌ها را به استوری یا ریلزهای خود اضافه کنید. پس از ساخت استیکر با این ویژگی، آن‌ها در منوی استیکرهای استوری ذخیره می‌شوند و همچنین می‌توان به دیگران نیز اجازه داد تا آن‌ها را ذخیره کنند.

 

source

توسط mohtavaclick.ir