به گزارش آرمان ملی آنلاین، عباس فتحعلی‌پور درباره خط ۶ متروی تهران گفت: چهار ایستگاه از خط ۶ متروی تهران باقی مانده است که شامل ایستگاه‌های نجات‌اللهی، سرباز، خراسان و ۱۷ شهریور می‌شوند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر، امور ساخت ایستگاه ۱۷ شهریور توسط همکارانمان در خط انجام می‌شود، و مسئولیت ساخت سه ایستگاه دیگر (نجات‌اللهی، سرباز و خراسان) بر عهده ماست.

مجری خط ۶ متروی تهران در خصوص پیشرفت فیزیکی این سه ایستگاه تصریح کرد: ایستگاه‌های نجات‌اللهی، سرباز و خراسان به طور میانگین حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و برنامه‌ریزی شده است که هر سه ایستگاه تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسند.

وی ادامه داد: اختلاف جزئی بین درصد پیشرفت اجرایی هر ایستگاه (حدود ۴ یا ۵ درصد) وجود دارد، اما این مسائل در مدت زمان باقی‌مانده حل خواهد شد و افتتاح آنها برای اسفند ماه یا اواخر بهمن برنامه‌ریزی شده است؛ در صورت نبود مشکلات غیرمنتظره، تمام ایستگاه‌ها به‌صورت همزمان افتتاح خواهند شد.

مجری خط ۶ متروی تهران خاطرنشان کرد: هزینه تکمیل هر ایستگاه، شامل بخش‌های ساختمانی و تجهیزات، حدود ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است البته این مبلغ برای حداقل الزامات بهره‌برداری و آماده‌سازی ایستگاه‌ها به منظور افتتاح رسمی در نظر گرفته شده است با این حال تأمین اعتبار خط ۶ یکی از اولویت‌های امسال بوده و تلاش داریم تا این بودجه در سریع‌ترین زمان ممکن تأمین تا مراحل باقی‌مانده تکمیل شود.

source

توسط mohtavaclick.ir