طی احکامی جداگانه از سوی امین مختاری، دبیر «اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران» مدیران بخش‌های مختلف این رویداد ملی منصوب شدند.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی واحد هنر، امین مختاری دبیر المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران طی احکامی جداگانه؛ محدثه خلیلی را به عنوان دبیر اجرایی، سینا عنایتی را به عنوان مدیر بخش‌های رقابتی، علی صدیقی را به عنوان مدیر پشتیبانی، حامد هاشمی را به عنوان مدیر هنری، هومن فیضی را به عنوان مدیر روابط عمومی، علی‌اکبر محمدی را به عنوان مدیر آموزش، بهنام‌ بیگ‌زاده را به عنوان مدیر فنی، بهاره طاهری را به عنوان مدیر مستندسازی، مهسا دارابی را به عنوان مدیر تشریفات، بهرنگ خلج را به عنوان مدیر اجرایی بوت‌کمپ، فرزاد خشنودان را به عنوان مدیر دبیرخانه و مهدی ابراهیمی را به عنوان مدیر بخش طراحی بازی محیطی اولین المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران منصوب کرد.
مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ و زمان برگزاری بوت کمپ سه روزه و معرفی برگزیدگان رویداد، آذرماه ۱۴۰۳ تعیین شده است. برگزیدگان بخش‌های رقابتی در بوت‌کمپ سه روزه در سه لیگ رقابتی لیگ بازی رومیزی، لیگ نمایش بی‌کلام (پانتومیم) و لیگ بازی نقش‌آفرینی شاهنامه شرکت داده می‌شوند.
علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به نشانی اینترنتی jcup.farnama.net مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان‌های بله و تلگرام به نام کاربری @dabirxane و یا شماره تماس ۰۹۳۵۹۵۹۶۴۵۳ ارتباط برقرار کنند.
گفتنی است، اولین رویداد ملی المپیک بازی‌های فکری دانشجویان ایران به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و توسط جهاد دانشگاهی هنر و به دبیری امین مختاری در پاییز ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

source

توسط mohtavaclick.ir