به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر محمدمحسن غفوریان معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی امروز (چهارشنبه 11 مهرماه) در پنجاه و یکمین گردهمایی معاونان آموزش و کارآفرینی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور که به میزبانی زنجان در حال برگزاری است، با اشاره به محورهای اصلی این گردهمایی، اظهار کرد: مقررشده است در این گردهمایی ابعاد این مشارکت‌ها مقررات و ضوابط هم‌فکری شود تا مقدمه‌ای  برای ارتقای مدل کسب‌وکار فعالیت‌های آموزشی جهاددانشگاهی در سال‌های آینده باشد.

وی با اشاره به نظارت بر فعالیت‌ها و کیفیت آموزشی در جهاددانشگاهی، تصریح کرد: با رونمایی از سامانه انتقادها و پیشنهاد‌ها در  این گردهمایی قطعاً شاهد پیشبرد بهتر اهداف خواهیم بود؛ چراکه این سامانه‌ به فعالیت‌های سازمانی جهاددانشگاهی کمک می‌کند.

وی بابیان اینکه ابزارهای نظارتی متنوع شده و باید در این مسیر خود را مجهز به روش‌های نوین کنیم، اضافه کرد: باید کارهایمان را ارتقا دهیم و سامانه انتقادها و پیشنهاد‌ها تلاشی است برای اینکه با مجموعه فراگیران، مدرسان، کارکنان و همه مخاطبان شبکه آموزش ارتباط داشته باشیم تا آنها بتوانند نظرات خود را ارائه دهند.
او در ادامه با تأکید بر اینکه جهاددانشگاهی در حوزه فعالیت‌های اشتغال و کارآفرینی جزو نهادهای پیشرو به شمار می‌آید، اذعان کرد: جهاددانشگاهی اولین بار سامانه کاریابی را ایجاد کرد، اما به دلایل مختلفی این سامانه الکترونیکی متوقف‌شده بود که با بازنویسی و احیا این سامانه بر اساس نیازهای جدید در این گردهمایی  شاهد  بهره‌برداری و رونمایی از آن هستیم چراکه هدف ما ارائه خدمت جدید به جامعه هدف که کارجویان و کارفرمایانی هستند، است.

وی با اشاره به همکاری جهاددانشگاهی هنر برای استاندارد و یکسان شدن، همچنین رسیدن به یک هویت بصری مشترک بر فعالیت‌های تبلیغی و فراهم آوری بستری مناسب، بیان کرد: امیدواریم به‌تدریج این فعالیت‌ها گسترش یابد.

دکتر غفوریان با اشاره به فعالیت سامانه ثبت‌نام فراگیران (رویش)، خاطرنشان کرد: تلاش بر این است‌  این سامانه توسعه و گسترش یابد و همه خدمات آموزش و جهاددانشگاهی را در قالب یک پلتفرم جامع پوشش دهد.

source

توسط mohtavaclick.ir