به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اجتماع مردمی حمایت از عملیات وعده صادق ۲ در میدان امام حسین (ع) تهران امروز چهارشنبه یازدهم مهر ماه از دقایقی پیش و به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد. در ابتدای این مراسم مردمی که در حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی در میدان امام حسین (ع) تجمع کردند یکصدا شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

شب حمله چقدر شیرین بود/ گنبد آهنین‌تان این بود؟!

همچنین شاعر آیینی مطرح محمد رسولی به شعرخوانی پرداخت.  

تازه آن گنبدی که پشت سرش انگلیس و پاریس و برلین بود

پس چه شد وعده‌های آمریکا، قول امنیتی که تضمین بود؟

آنچه که خورده‌اید یک سیلی است، البته سهمگین و سنگین بود

ما که جنگی نکرده‌ایم هنوز، هر چه که دیده‌اید تمرین بود

آیت‌ الله خاتمی: نیروهای مسلح جانانه صدها موشک به تلاویو زدند

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد خاتمی خطیب نماز جمعه موقت تهران در این مراسم گفت: آنچه دیشب توسط نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انجام شد کار قرآنی و قانونی بود. وی ادامه داد: این عملیات کار قرآنی بود و در چند آیه قرآن از آن نام برده است. در چهار مرتبه قرآن آمده است «ان الله عزیز ذوانتقام»،سه بار «انا من المجرمین منتقمون». همچنین بر اساس ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد این حق برای ستمدیدگان قانونی بوده است.

خاتمی افزود: از فرزندان غیور ملت در نیروهای مسلح تشکر می‌کنیم که جانانه زدند و دستشان درد نکند. آنها صدها موشک بر تل آویو زدند که این پیام را دارد که ملت ایران مصمم بر نابودی صهیونیسم است. حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ادامه داد: این شعار نیست. بلکه سخن تجربه شده نظام است که اگر صهیونیست‌ها بخواهند شیطنت کنند ما دوباره کوبنده‌تر پاسخ خواهیم داد.

امام جمعه موقت تهران گفت: ما به رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنیم که در صحنه‌ای هستیم که از آن عقب نشینی نخواهیم کرد. در خطبه ۵۱ امیرالمومنین می‌فرمایند زندگانی جاویدان در مرگ پیروزمندانه است و این منطق ماست. به یاوری خداوند ما از امام حسین درس آموختیم.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ادامه داد: ملت باید بداند آیا کشورهایی که عملیات وعده صادق را محکوم کردند کشته شدن طفل شیرخوار را در غزه ندیدند؟ به آنها می‌گوئیم مرگتان باد که در برابر این جنایات سکوت کردید. همه اینها زیر نظر مستقیم آمریکاست و شعار «مرگ بر آمریکا» حق آمریکاست.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب برای سید حسن نصرالله با لفظ مجاهد کبیر توصیف کردند. او شخصیتی با عظمت بود و مصداق واقعی شهید بود و او پرچمدار جبهه مقاومت در منطقه بود. ما در پی ساختن خاورمیانه جدید هستیم و به فضل خدا خاورمیانه جدید در حال شکل گیری با محوریت مقاومت است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه تا ابد در تاریخ در خصوص این اقدام جنایتکاران خواهند نوشت گفت: سید حسن نصرالله پاداش ده‌ها سال جهاد فی سبیل الله را در پیکار مقدسش دریافت کرد. ما داغداریم و این تردیدی نیست آنچه امروز مهم است ادامه پیدا کند راه سید حسن است. راه سید حسن مقاومت در مقابل دشمنان اسلام است و به یاری خداوند همین جهاد سرنوشت منطقه را رقم خواهد زد و به امید روزی که خبر سرنگونی نتانیاهو خبیث را به گوش همه برسانند.

 

source

توسط mohtavaclick.ir