مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: سمن‌ها در ۱۱ موضوع شبکه سازی شدند و ۳۲۵ دبیرخانه استانی و ۱۱ دبیرخانه ملی به موضوع آموزش‌های تخصصی سمن‌ها اختصاص دارد.

در نیمه نخست امسال در ۲۸ استان، ۴۰۰ سمن شاخص معرفی و تجلیل شد

پارسانیا مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما با اشاره به فعالیت های تشکل های مردمی در سراسر کشور گفت : در ۶ ماهه اول امسال در ۲۸ استان جشنواره اتفاق برگزار و ۴۰۰ سمن برتر معرفی و از آنها تجلیل شدند و همچنین نمایشگاه هایی از دستاوردهای این سمن ها برگزار شد.

پارسانیا افزود: برای بستر سازی هر چه بهتر و بیشتر عملکرد سمن ها از طرح های ۶۸۰ سمن برتر حمایت مالی صورت گرفته است که نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است که این سمن ها در ۱۱ موضوع شبکه سازی شدند و ۳۲۵ دبیرخانه استانی و ۱۱ دبیرخانه ملی به موضوع آموزش های تخصصی سمن ها میپردازند .

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان افزود: با رونمایی از نظام نامه آموزش سازمانهای مردم نهاد جوانان، آموزش استاندارد فعالین اجتماعی جوان دنبال خواهد شد و ۳۰ عنوان کتاب و ۱۲۰ ساعت آموزش تخصصی سمن ها تولید می شود . همچنین سمن های جوانان در استان های مختلف می توانند جهت معرفی فعالیت های شاخص خود و بیان دغدغه هایشان با رابط خبری استان خود ارتباط بگیرند.

پارسانیا تصریح کرد: برنامه ریزی برای هموار سازی کار ستادی جوانان یکی از اهداف بوده است و پیش نویس سند مشارکت های اجتماعی جوانان نیز آماده شده است.

وی با تاکید بر اثرگذاری حضور جوانان در صحنه های مختلف اجتماعی بیان داشت؛ دستگاه های اجرایی فضا را فراهم کنند که جوانان در مسائل اجتماعی مشارکت داشته باشند.

source

توسط mohtavaclick.ir