به گزارش سینا از روابط‌عمومی صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، افسانه بیات مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران، با بیان این که روز ملی و هفته دامپزشکی از 14 تا 20مهر ماه با شعار «دامپزشکی، صد سال خدمت، یک قرن افتخار» است؛ گفت: ضمن تبریک روز دامپزشک، تمامی دانشجویان این رشته، می توانند از تسهیلات قرض‌الحسنه بدون نوبت استفاده کند.

بیات افزود: این تسهیلات به منظور حمایت از دانشجویان دامپزشکی و تقدیر از تلاش‌های آنان در این رشته مهم ارائه می‌شود، که دانشجویان می‌توانند با ارائه مدارک دانشجویی خود، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی تأکید کرد: صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات مالی مناسب، از دانشجویان عزیز حمایت کند و این اقدام نیز در همین راستا صورت گرفته است.

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران ادامه داد: در نظر داریم در آینده نزدیک برنامه‌های مشابهی را برای سایر رشته‌های تحصیلی نیز اجرا کنیم.

مهلت ارائه مدارک تا پایان ساعت کاری روز چهارشنبه 18 مهر ماه خواهد بود .

همچنین، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ایتا، تلگرام و اینستاگرام @isfa_1377  مراجعه نمایند و یا با شماره 66971353 تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ روزشمار هفته دامپزشکی به شرح ذیل است:

۱۴ مهر با عنوان “دامپزشکی در خدمت جهش تولید با مشارکت مردم”

 ۱۵ مهر “دامپزشکی، آموزش و پژوهش”

 ۱۶ مهر “دامپزشکی، خدمت‌رسانی در مناطق روستایی و عشایری”

 ۱۷ مهر “دامپزشکی، دانش بومی در مسیر خودکفایی و سلامت جامعه”

 ۱۸ مهر “نقش دامپزشکی در سلامت و ایمنی غذا”

 ۱۹ مهر “اخلاق حرفه‌ای دامپزشکی، رعایت رفاه و حقوق حیوانات”

۲۰ مهر با عنوان “اقتدار صنفی، توسعه بخش خصوصی، ارتقای دامپزشکی”

source

توسط mohtavaclick.ir