دیزنی و ایپک گیمز در فوریه از همکاری خود برای ایجاد جهان بازی جدید خبر دادند که شامل شخصیت‌هایی از دیزنی، پیکسار، مارول و جنگ ستارگان خواهد بود. این جهان که با فورتنایت هم در تعامل خواهد بود، وعده‌ی تجربه‌ای بزرگ‌تر و متفاوت‌تر از حضور شخصیت‌های دیزنی در فورتنایت را می‌دهد.

مدیران اپیک گیمز در Unreal Fest توضیحاتی درباره‌ی همکاری با دیزنی ارائه دادند. دیزنی قصد دارد مکانی پایدار برای محتوای خود در جهان بازی جدید ایجاد کند، اما این محتوا به اکوسیستم اپیک متصل خواهد بود. به گفته‌ی ساکس پرسون، گیمرها می‌توانند به‌صورت یکپارچه بین تجربه‌های مختلف ازجمله دیزنی و فورتنایت جابه‌جا شوند.

همکاری با اپیک گیمز برای دیزنی مزایای زیادی دارد. بسیاری از کاربران فورتنایت از قبل لباس‌ها و شخصیت‌های مارول و جنگ ستارگان را دارند و ساخت رقیب برای فورتنایت می‌تواند موجب از دست‌ رفتن آن‌ها شود؛ به‌ همین دلیل، دیزنی تصمیم دارد با اپیک همکاری کند و در این مسیر ۱٫۵ میلیارد دلار در شرکت بازی‌ساز سرمایه‌گذاری کرده است.

پرسون همچنین تأکید می‌کند در جهان بازی جدید، همه‌ی شخصیت‌ها نمی‌توانند تمام کارها را انجام دهند. به‌ عنوان مثال، شخصیت‌های لگو یا برخی از شخصیت‌های تحت مالکیت دیزنی برای تجربه‌های خاصی مثل حمل سلاح مناسب نیستند و هر برند باید بتواند قوانین خود را در این زمینه اعمال کند.

زمان دقیق دسترسی به جهان بازی جدید دیزنی و اپیک گیمز هنوز اعلام نشده است، اما هر دو شرکت از همکاری خودشان بسیار هیجان‌زده‌اند و باور دارند این پروژه می‌تواند چیزی باشد که طرفداران دیزنی همیشه آرزویش را داشته‌اند.

source

توسط mohtavaclick.ir