اگر از طرفداران Halo هستید، باید برای تغییر بسیار بزرگی آماده باشید. پیر هینتزه، رئیس استودیوی ۳۴۳ Industries در مسابقات قهرمانی جهانی Halo 2024 خبرهای مهمی برای طرفداران این مجموعه به‌اشتراک گذاشت. مهم‌ترین خبر، تغییر نام استودیوی سازنده‌ی بازی به Halo Studios است. استودیوی مذکور به گسترش تیم خود برای پروژه‌های متعدد Halo ادامه می‌دهد.

همان‌طور که قبلاً شایعه شده بود، فرنچایز Halo به‌طور رسمی به آنریل انجین ۵ منتقل می‌شود. دنیل هنلی، هنرمند ارشد این پروژه توضیح می‌دهد: «اولین نسخه‌ی Halo یک نمایشگاه گرافیکی بود و در زمان انتشار، بهترین گرافیک را بین عناوین هم‌رده‌ی خود داشت. اکنون زمان آن رسیده است که Halo دوباره به همان جایگاه برسد.»

گرافیک بازی‌ Halo با موتور آنریل انجین ۵

Xbox

Halo Studios برای پیشبرد هدف خود، به‌دنبال استخدام نیرو در بخش‌های مختلف و پروژه‌های متعدد Halo است. با وجود پیشرفت‌ها، کار روی آخرین ساخته‌ی استودیو یعنی Halo Infinite همچنان ادامه دارد و به‌زودی شاهد آپدیت‌ها و عملیات‌های جدیدی برای این بازی خواهیم بود.

هینتزه در مصاحبه‌ای با وب‌سایت ایکس‌باکس‌ می‌گوید: «شاید بپرسید چرا این را فصل جدیدی برای Halo در نظر می‌گیریم؟ دلیل آن تمرکز کامل ما است. همه‌ی افراد حاضر در استودیو، فقط با هدف ساخت بهترین بازی‌های Halo فعالیت می‌کنند.»

کریس متیوز، از مدیران هنری Halo Studios، اشاره می‌کند که بخش‌هایی از موتور Slipspace دهه‌ها قدمت دارند. از طرفی برخی ویژگی‌های آنریل انجین ۵ به‌راحتی دردسترس هستند، درحالی‌که بازسازی آن‌ها با Slipspace بسیار دشوار بود.

بیل کلیفورد، معاون رئیس و مدیرکل آنریل انجین در شرکت اپیک گیمز، می‌گوید: «Halo فرنچایز فوق‌العاده‌ای است و دیدن اینکه Halo Studios از همین حالا مرزهای آنریل انجین ۵ را جابه‌جا می‌کند، شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد. مفتخریم که با ارائه‌ی آنریل انجین از تیم Halo در تحقق بخشیدن به چشم‌اندازهای خلاقانه‌شان حمایت کنیم. Project Foundry نشان می‌دهد که آن‌ها چگونه می‌توانند با استفاده از آنریل انجین، دنیاهای خیره‌کننده و بی‌نقص Halo را احیاء کنند.»

source

توسط mohtavaclick.ir