به گزارش گروه فرهنگی پایگاه خبری «راه آرمان»؛ شهید یدالله رجب‌زاده، بیستم خرداد ۱۳۴۰ در روستای تهرود از توابع شهرستان بم متولد شد. تا سوم متوسطه درس خواند. سرباز ژاندارمری بود، دهم شهریور ۱۳۶۲ در کرد کلان سقز کردستان بر اثر درگیری با اشرار به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهداء کرمان واقع است.

وصیت‌نامه شهید یدالله رجب‌زاده:

به‌نام پروردگار بزرگ و مهربان، پروردگاری که به اذن خویش از خاک آدم را آفرید و به او فکر و اندیشه داد تا راه رستگاری را بیابد. خداوند آنقدر بر من رحمت داد تا در راهش جهاد کنم ولی نمی‌دانم که آیا افتخار شهادت را نصیبم خواهد کرد و مرا جزء شهدای خویش قرار خواهد داد یا خیر.

اما ای پدر و مادر و خواهران و برادران اگر خواست خداوند شد و من شهید شدم، شما ناراحت نباشید بلکه خوشحال باشید که فرزندتان در راه اسلام شهید شده و اگر ناراحت شدید به‌ یاد اصحاب حسین مظلوم (ع) و بیاد علی‌اکبر حسین (ع) و علی‌اصغرش که چطور تشنه به شهادت رسیدند بیفتید، آن‌ها در راه اسلام جان خود را فدا کردند مگر ما از آن‌ها بهتر هستیم؟

پدر و مادر من آن لحظه از گناهان دنیوی پاک می‌شوم که به‌ سوی پروردگار خود پرواز کنم. بهترین و بزرگ‌ترین لحظات زندگی من خواهد بود، برای اینکه قرآن مجید می‌فرماید کسانی که در راه خدا کشته شدند، نمرده‌اند بلکه زنده‌اند و نزد خدای خویش روزی می‌خورند. تنها آرزوی من رسیدن به چنین مقامی است چون راه رستگاری در این است. جهاد و شهادت.

من از خدای خود می‌خواهم اسلام و قرآن را در تمامی جهان پیروز گرداند. به رهبر بزرگ اسلام طول عمر عطا فرماید. دولت ما را ایمان و اخلاص عمل دهد. به پدر و مادر و خویشاوندان شهدا صبر بخشد. شهدای انقلاب اسلامی ایران را هم‌ردیف شهدای صدر اسلام قرار دهد.

از ملت شهیدپرور ایران می‌خواهم همان‌طور که کمک‌های خود را به جبهه ادامه می‌دهند، بیش‌تر کنند و از جوان‌ها می‌خواهم که به جبهه‌ها بیایند و اسلام را یاری کنند. و بنده که نتوانستم به اسلام خدمتی کنم، شاید با ریختن خونم خدمتی کرده باشم. اگر خدا این لیاقت را به من بدهد و از خواهران می‌خواهم که حجاب اسلامی را حفظ کنند. در پایان از خداوند بزرگ طول عمر رهبر کبیر انقلاب اسلامی را از خداوند می‌خواهم.

منبع: نوید شاهد کرمان

انتهای خبر/م https://armanekerman.ir/vdch-knzk23nkzd.tft2.html


source

توسط mohtavaclick.ir