با همکاری پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، سمپوزیوم یک روزه پزشکی بازساختی و فناوری‌های نوین در روز پنج شنبه ۲۶ مهرماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز همایش‌های بین المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ برگزار می‌شود.

به گزارش سینا از روابط عمومی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، سمپوزیوم یک روزه پزشکی بازساختی و فناوری‌های نوین با هدف آشنایی متخصصین بالینی عرصه زیست‌شناسی و سلول‌های بنیادی با نقش علم نوظهور پزشکی بازساختی برای دانشجویان/ اساتید دانشگاه/ پزشکان و متخصصان با رشته‌های مرتبط و با سخنرانی اساتید برجسته کشور به صورت حضوری و مجازی در محل مرکز همایش‌های بین المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار می‌شود.

از ویژگی‌های برجسته این دوره از سمپوزیوم پزشکی بازساختی و فناوری‌های نوین، برگزاری این برنامه به صورت مشترک توسط مرکز تحقیقات نانو فناوری دارویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با همکاری دپارتمان پزشکی بازساختی پژوهشگاه رویان است.

این سمپوزیوم که دارای امتیاز بازآموزی است با پشتوانه تجربه و تخصص اساتید و متخصصین این حوزه، به منظور آگاهی رساندن درباره آینده پزشکی ترمیمی و نقش آن در حیطه پژوهش و درمان برگزار می‌شود.

علاقمندان برای انجام ثبت نام و شرکت به صورت آنلاین به نشانی اینترنتی https://research.zums.ac.ir/regmed مراجعه کنند.

نوشته سمپوزیوم پزشکی بازساختی و فناوری های نوین برگزار می شود اولین بار در خبرگزاری سیناپرس. پدیدار شد.

source

توسط mohtavaclick.ir