ارسال ۱۰۰ مقاله به همایش ملی جغرافیا و پایداری محیط دانشگاه رازی کرمانشاه

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، آئیژ عزمی دبیر اجرایی دومین همایش ملی جغرافیا و پایداری محیط دانشگاه رازی کرمانشاه از ارسال بیش از ۱۰۰ مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش خبر داد و گفت: تعداد زیادی مقاله علمی دیگر در مرحله پذیرش و داوری قرار دارد.

عزمی در نشست خبری در که در دانشکده پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد افزود: دومین همایش ملی جغرافیا و پایداری محیط با هدف بررسی علمی چالش‌های آبی کشور؛ ۲۳ آبان ماه سال جاری با حضور اساتید دانشگاهی داخلی و بین المللی در سرسرای دانشکده ادبیات دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی در ادامه مهلت ارسال مقالات علمی به دبیرخانه این همایش را تا ۳۰ مهرماه اعلام کرد و گفت: مقالات برگزیده این همایش در ۲ مجله علمی کشور؛ یعنی آب و پایداری محیط که به ۲ زبان انگلیسی و فارسی است چاپ خواهد شد.

عزمی گفت: نتایج این همایش که راهکار‌های دقیق علمی اساتید دانشگاه برای مقابله با چالش‌ها آب در بخش‌های مختلف کشور است حتما برای استفاده و مدیریت صحیح منابع آبی در اختیار مسوولان مربوطه و سیاست گذاری‌های برنامه هفتم توسعه قرار خواهد گرفت و این از اهمیت فراوان این همایش مهم است.

وی با اشاره به اهمیت آب تاکید کرد: از مهمترین مسائل حال حاضر کشور ایران و منطقه خاورمیانه چالش‌های آب است و در آینده بسیار نزدیک در اکثر رخداد‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی تاثیر گذار خواهد بود پس زودتر باید چاره جویی شود.

source

توسط mohtavaclick.ir