کامپیوتر مینیاتوری DigiPort با ابعادی در حد فلش USB به نمایشگر مورد نظر شما متصل می‌شود و برای نیازهای پردازشی از رزبری‌پای بهره می‌برد. اگرچه درحال‌حاضر می‌توانید در پروژه‌ی مذکور سرمایه‌گذاری کنید، اما نگران به‌ نتیجه نرسیدن آن نباشید، زیرا هدف تأمین مالی آن از مدت‌ها قبل محقق شده است.

DigiPort در کیک‌استارتر معرفی شد و به‌نظر می‌رسد گزینه‌ای بسیار عالی برای افرادی باشد که می‌خواهند همیشه کامپیوتری در جیب خود داشته باشند. راه‌اندازی مینی‌پی‌سی مذکور به لوازم زیادی نیاز ندارد. در صفحه‌ی این پروژه آمده: «دانگل هوشمند و جمع‌وجور DigiPort به‌راحتی ازطریق HDMI به تلویزیون یا مانیتور شما متصل می‌شود و فقط به منبع تغذیه‌ی USB-C نیاز دارد. قلب تپنده‌ی مینی‌پی‌سی نیز رزبری‌پای است.»

اولین ویژگی مهم DigiPort، استفاده از رزبری‌پای ۴ است. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد طیف گسترده‌ای از سیستم‌عامل‌های مختلف، از نسخه‌ی IoT ویندوز ۱۰ تا اوبونتو را نصب کند. علاوه‌بر پورت‌های HDMI و درگاه پاور USB-C، دو پورت USB-C 2.0 برای اتصال لوازم جانبی، گیرنده‌ی مادون قرمز، درگاه کارت حافظه‌ی SD و حتی هیت‌سینک اختصاصی برای خنک نگه‌داشتن دستگاه دریافت می‌کنید. ازآنجاکه همه‌چیز به‌صورت داخلی روی برد مدیریت می‌شود، فقط به تلویزیون یا مانیتوری با ورودی HDMI و منبع تغذیه‌ی USB با درگاه USB-C نیاز دارید.

اگر از قبل رزبری‌پای دارید، امکان خرید سایر قطعات DigiPort با قیمت حدود ۶۸ دلار وجود دارد. قیمت کامپیوتر کوچک مورد اشاره به‌همراه رزبری‌پای ۱۳۴ دلار است و تحویل این محصول از دسامبر ۲۰۲۴ (آذر و دی ۱۴۰۳) آغاز خواهد شد.

source

توسط mohtavaclick.ir