به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برای آگاهی از اطلاعیه‌های ثبت‌نام در خوابگاه‌ها، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و سایر اخبار خوابگاهی به وبگاه kooy.ut.ac.ir مراجعه کنید یا در شبکه‌های اجتماعی عضو شوید.

همچنین در سامانۀ میز خدمت به آدرس sd.ut.ac.ir می‌توانید نیاز‌ها و مسائل و مشکلات احتمالی را ثبت کنید. بعد از ثبت در کمترین زمان ممکن رسیدگی صورت می‌گیرد. همچنین با رایانامۀ kooy@ut.ac.ir می‌توانید با ارائۀ پیشنهاد‌های ارزشمند خود برای بهبود خدمات فرهنگی و رفاهی خوابگاه با مدیر کل امور خوابگاه‌ها در ارتباط باشید.

 

«خوابگاه‌های دانشجویان مقطع کارشناسی (پسران)»

ردیف

نام خوابگاه

آدرس

موقعیت (لوکیشن)

1

رودکی

میدان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، کوچه قاسم امیر شاهی، پلاک 4 و 6

2

قدس 3

خیابان قدس، روبروی خیابان پورسینا

3 اسکو میدان انقلاب اسلامی، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، کوچه اسکو، پلاک ۹

 

«خوابگاه دانشجویان مقطع کارشناسی (دختران)»

ردیف

نام خوابگاه

آدرس

موقعیت (لوکیشن)

1

مجتمع خوابگاهی شهید چمران

انتهای خیابان کارگر شمالی، دست چپ، روبروی شهرک والفجر

2 خوابگاه فاطمی خیابان کارگر شمالی، فاطمی غربی، نرسیده به سین دخت، جنب بانک سینا، پلاک ۲۱۸

 

برنامۀ سرویس‌های ایاب و ذهاب

برای رفتن از ساختمان خوابگاهی به دانشکده‌ها و بر عکس، سرویس‌های ایاب و ذهاب تدارک دیده شده است که برنامه آن به‌صورت زیر است:

 

 

خدمات تغذیه

برای ثبت درخواست غذا بر حسب محل سلف مربوط ۴۸ ساعت قبل به سامانۀ dining.ut.ac.ir مراجعه کنید. روش کار با سامانه در پیوند زیر قابل مشاهده است.

 

 

 

اماکن فرهنگی و ورزشی

در مجتمع خوابگاهی شهید چمران اماکن فرهنگی و ورزشی شامل تالار جوان، مرکز فرهنگی واقع در ساختمان 70 و سالن‌های ورزشی بدنسازی، چند منظورۀ الزهرا، زمین چمن مصنوعی و زمین بسکتبال روباز است که برنامه آنها در زیر درج شده است.

 

66f9b211e50d3-chamran.jpg

 

ساکنان ساختمان‌های خوابگاهی قدس 3 و رودکی می‌توانند از سالن بدنسازی قدس 3 و سالن شمارۀ 2 تربیت بدنی طبق برنامه‌های زیر استفاده کنند.

 

66f9b239c8232-shahr.jpg

 

source

توسط mohtavaclick.ir