پورشه به‌تازگی مدل جدید ۹۱۱ جی‌تی ۳ را معرفی کرد. این شرکت جدیدترین ۹۱۱ خود را به مناسبت بیست‌وپنجمین سالگرد مدل افسانه‌ای خود، برای علاقه‌مندان به‌نمایش گذاشت. خودرو مذکور که به‌عنوان یکی از بهترین مدل‌های سوپرکار شناخته می‌شود، دارای ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی است که آن را از سایر خودروهای مشابه متمایز می‌کند.

خودرو ۹۱۱ جی‌تی۳ جدید به یک موتور ۴ لیتری تخت شش سیلندر مجهز است که توان خروجی آن به ۵۰۲ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به ۳۳۱ نیوتن‌متر می‌رسد. همچنین این موتور توانایی رسیدن به ۹ هزار دور‌در‌دقیقه را دارد.

دو خودرو در کنار یکدیگر

Porsche

جدیدترین خودرو ۹۱۱ جی‌تی۳ پورشه دارای دو نسخه‌ی متفاوت برای پیست مسابقه و یک نسخه‌ی معمولی برای استفاده‌ی روزمره با پکیج تورینگ است.

پورشه برای خودرو افسانه‌ای خود، دو نسخه گیربکس‌ متفاوت شامل گیربکس‌ هفت‌سرعته دوکلاچه و شش‌سرعته دستی، در نظر گرفته است.

داخل یک خودرو

Porsche

هرچند تغییرات خودرو ۹۱۱ جی‌تی۳ جدید نسبت‌ به مدل‌های پیشین زیاد نیست، پورشه با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته، تغییراتی در جلوی خودرو، دیفیوزر جلو و اسپویلر عقب اعمال کرده است.

به‌طور‌ کلی این تغییرات به بهبود عملکرد آیرودینامیکی خودرو کمک کرده تا جدیدترین ۹۱۱ پورشه، سر پیچ‌ها توانایی خارق‌العاده‌ای از خود نشان دهد. همچنین پورشه گرافیک جدیدی برای چراغ‌ها و سیستم‌های ایمنی پیشرفته برای خودرو در نظر گرفته است.

یک خودروی سفید از نمای پشت

Porsche

پورشه به کاربران امکان می‌دهد تا بین پکیج‌های ویژه‌ای مانند پکیج وایساخ و پکیج لایت‌ویت، یکی را انتخاب کنند. این پکیج‌ها شامل استفاده از قطعات فیبر کربنی، قطعات مقاوم‌ به حرارت و چرخ‌های منیزیمی است که وزن خودرو را به حداقل می‌رساند و عملکرد آن را بهبود می‌بخشد.

اولین نسخه از ۹۱۱ جی‌تی ۳ در سال ۱۹۹۹ معرفی شد و این مدل جدید، به‌عنوان یک به‌روزرسانی جامع از آن زمان تاکنون، با قیمت پایه‌ی ۲۲۲٬۵۰۰ دلار آمریکا به بازار عرضه می‌شود. تحویل خودرو مذکور در ایالات متحده از تابستان ۲۰۲۵ آغاز خواهد شد.

پورشه ۹۱۱ جی‌تی ۳ مدل ۲۰۲۵، با ترکیب قدرت و نوآوری، به‌عنوان یکی از بهترین خودروهای اسپرت و مسابقه‌ای جهان شناخته می‌شود. پورشه با تکنولوژی‌های پیشرفته و طراحی حساب‌شده برای این خودرو، توانسته است توجه بسیاری از علاقه‌مندان به خودروهای لوکس و اسپرت را به خود جلب کند.

source

توسط mohtavaclick.ir