به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اصغر باقرزاده در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس در تذکری شفاهی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان، اظهار کرد: این جنگ، جنگ آدم‌ها و افراد نیست بلکه جنگ میان ظالم و مظلوم و تاریکی و نور است.

وی ادامه داد: این مبارزات حاصل اشخاص نیست که با تضعیف یا حذف هر کدام این جنگ پایان یابد، بلکه نبردی میان ظالم و مظلوم است و تا ظالم باقی است، مظلوم مبارزه خواهد کرد.

باقرزاده تصریح کرد: یک طرف ماجرا می‌تواند یک یحیی سنوار، یک حاج قاسم، یک هنیه و یک حسن نصرالله و آن طرف هم می‌تواند یک شارون، یک نتانیاهو و یک رابین باشد. این جنگ تاریخی بین ظالم و مظلوم و قالبی است که انسان‌ها را می‌سازد نه اینکه انسان‌ها آن را بسازند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر فردی که از مجموعه مظلوم حذف شود، یک مکتب، انگیزه، راهبرد و یک قهرمان می‌شود مانند درختی که با زدن هر شاخه شاخه‌های بیشتر و محکم‌تری خواهد داشت و این بهترین روش برای تنومند و محکم‌تر شدن است.

باقرزاده تاکید کرد: اسرائیل با این ترور‌ها با دست خود در حال انتشار بذر مقاومت و زایش قهرمانانی در کل دنیا علیه خود است و به زودی خود را از صحنه روزگار محو خواهد کرد.

وی بیان کرد: هزاران کودک یتیم غزه و لبنان وقتی به چشم خود قهرمانان را درک کردند و در دلشان کینه‌های ظالم را با گوشت، پوست و استخوان خود لمس کرده‌اند، دیگر هیچ چیز نمی‌تواند آنها را در مقابل قیام علیه ظلم مهار کند.

باقرزاده متذکر شد: این رویش جوانه‌ها مفهوم جمله امام خمینی (ره) است که فرمودند: بریزید خون‌ها را، زندگی ما دوام پیدا می‌کند، بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند.

source

توسط mohtavaclick.ir