رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر: مسئله کنونی ما برای حفظ ارزش‌های اسلامی این است که خداوند در قرآن به امت تکیه کرده است.

آمران به معروف حافظان ارزش های اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آیت الله کاظم صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در سومین نشست مشترک سالیانه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کشور گفت: مسئله امر به معروف موضوع اساسی است که بعد از سالها همت به اصل فراموش شده قانون اساسی به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب قانون کاری را به تنهایی انجام نمی‌دهد، بنابراین باید توجه داشت این اصل یک اصل سرنوشت ساز محسوب می‌شود زیرا مسائل اسلامی، قرآنی و دینی در بطن خود جای داده است.

آیت الله صدیقی ادامه داد: لازمه تزریق خوبی در جامعه ایجاد خوبی ها در جامعه و عکس العمل داشتن به بدی هاست.

وی اضافه کرد: تمامی موجودات برای حفظ حیات خود مجهز به ابزاری هستند، امت اسلامی هم باید با آمران امر به معروف و نهی خود را تجهیز کند. زیرا مسئله حال ما برای حفظ ارزش های اسلامی این است که خداوند در قرآن به امت تکیه کرده است، یعنی تا گفتمان عمومی یا یک حرکت ملی و انسجام ملی زیر پرچم امامت انجام نشود این موضوعات فقط در حد یک شعار است.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر افزود: برای فرهنگ سازی، مردمی کردن، قوای سه گانه مجلس نقش اصلی را در اختیار دارد زیرا آنها می‌توانند از تریبون خود و با روش اثرگذار خود مردم را به میدان دعوت کنند.

source

توسط mohtavaclick.ir