به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه روز سه‌شنبه اظهار کرد: در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی هوپس دختران کشور که به مدت سه روز با حضور ۱۶ بازیکن برتر در سه مرحله در سالن شهید عضدی تهران برگزار شد، النا ناظری از کرمانشاه توانست در هر سه مرحله به عنوان قهرمان هوپس دختران کشور دست پیدا کند.

شهنام اردلان افزود: این ورزشکار آینده دار کرمانشاهی با درخشش فوق العاده و بدون باخت با هدایت بسیار خوب مربی توانمند خود پروانه کرمی توانست یکبار دیگر به مقام ارزنده قهرمانی و عضویت در تیم ملی هوپس کشور دست یابد.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها آوا خدا بنده لو و فاطمه احمدی هر دو از همدان نیز به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.

رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه یادآور شد: النا ناظری ۱۱ ساله هم اکنون سه سال است که به طور مداوم در عضویت تیم ملی است.

اردلان با اشاره به پروژه استعدادیابی این هیات گفت: هیات تنیس روی میز استان از سال‌های گذشته پروژه استعدادیابی خود را شروع کرده و این قهرمان محصول همین طرح است و نوید روز‌های خوبی برای این رشته در کرمانشاه می‌دهد.

source

توسط mohtavaclick.ir