طرفداران سری گوشی‌های تاشدنی زد فولد سامسونگ این روزها درباره‌ی نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد کنجکاو هستند؛ نسخه‌ای که در ۲۵ اکتبر (۴ آبان) عرضه خواهد شد. بااین‌حال، از قرار معلوم زد فولد SE تنها در کشورهای کره و چین عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فولد SE حدوداً ۱٫۵ میلی‌متر باریک‌تر و ۳ گرم سبک‌تر از گلکسی زد فولد ۶ شده است. حالا زد فولد SE ضخامتی برابر ۱٫۶ میلی‌متر و وزن ۲۳۶ گرمی دارد. صفحه‌نمایش داخلی و خارجی آن به‌ترتیب ابعادی برابر با ۸ و ۶٫۵ اینچ دارند. در مقام مقایسه، اندازه‌ی صفحه‌نمایش خارجی و داخلی گلکسی زد فولد ۶ به‌ترتیب برابر با ۷٫۶ و ۶٫۳ اینچ است.

گلکسی زد فولد ۶ به ۱۲ گیگابایت حافظه رم مجهز است؛ اما این مقدار در نسخه‌ی جدید گوشی سامسونگ به ۱۶ گیگابایت می‌رسد. این موضوع به زد فولد SE اجازه می‌دهد تا عملکرد بهتری در انجام وظایف هوش مصنوعی داشته باشد. این وظایف شامل ترجمه‌ی در لحظه و ویرایش عکس و خلاصه‌سازی فایل صوتی هستند.

یکی از تغییرات مهم نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی زد فولد، ارتقا سنسور ۵۰ مگاپیکسلی نسخه‌ی استاندارد به سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی است. سامسونگ قیمت ۲٬۷۸۹٬۶۰۰ وون را برای این گوشی پیشنهاد داده که معادل ۲٬۰۲۵ دلار است.

فعلاً هیچ منبعی به قیمت نسخه‌ی ویژه‌ی گلکسی FE در بازار چین اشاره نکرده است. ممکن است در آینده سیاست سامسونگ درباره‌ی این گوشی تغییر کند و شاهد عرضه‌‌شدن تاشدنی جدید این شرکت در سایر کشورها باشیم.

source

توسط mohtavaclick.ir