یک ماه از انتشار عمومی iOS 18 می‌گذرد و به‌نظر می‌رسد این شرکت اکنون درحال کار روی اپلیکیشن جدیدی با قابلیت‌های مشابه اپ‌استور برای گیمرها است.

9to5Mac به‌نقل از منابع آگاه گزارش می‌دهد که اپلیکیشن جدید، اپ‌استور و Game Center را در یک مکان ادغام می‌کند. انتظار نمی‌رود این اپلیکیشن جایگزین Game Center شود و در واقع، با پروفایل Game Center کاربر ادغام خواهد شد.

ظاهرا اپلیکیشن جدید اپل چندین تب از جمله تب Play Now خواهد داشت. در تب مذکور کاربران محتوای خاص و پیشنهادات مختلف را پیدا خواهند کرد. این اپلیکیشن مواردی مانند چالش‌ها، رتبه‌بندی‌ها و دستاوردهای کاربر در باز‌ی‌ها را نشان خواهد داد. بازی‌ها احتمالا از هر دو پلتفرم اپ‌استور و اپل آرکید در فروشگاه جدید ارائه می‌شوند.

اپلیکیشن جدید اپل افزون‌بر تبلیغ رویدادهای ویژه‌ی بازی و اطلاع‌رسانی درباره‌ی به‌روزرسانی‌های مهم، امکان تعامل اجتماعی گسترده‌تری را برای گیمرها فراهم خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد اپل در حال بررسی ادغام این برنامه با سرویس‌های ارتباطی FaceTime و iMessage است تا گیمرها بتوانند به‌راحتی با دوستان خود در حین بازی ارتباط برقرار کنند. توسعه‌دهندگان قادر خواهند بود با استفاده از قابلیت App Clips، بازی‌های کوتاه و سرگرم‌کننده‌ای را برای این پلتفرم طراحی کنند.

اپلیکیشن بازی‌محور جدید اپل احتمالا شبیه‌به اپلیکیشن Xbox برای آیفون عمل خواهد کرد؛ جایی که گیمرها می‌توانند وضعیت، فعالیت‌های دوستان، بازی‌های جدید و کتابخانه‌ی بازی‌های خود را مشاهده کنند.

اپل همین حالا سرویس آرکید را دارد و کاربران با پرداخت هزینه‌ی اشتراک ماهانه، می‌توانند به مجموعه‌ای گسترده از بازی‌های انحصاری و باکیفیت برای آیفون، آیپد، مک و اپل تی‌وی دسترسی داشته باشند. این سرویس به‌طور کامل با اپ‌استور ادغام شده است.

source

توسط mohtavaclick.ir