به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی همچنان به حملات گسترده خود علیه نوار غزه ادامه می‌دهد.

نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی با استفاده از توپخانه و تیراندازی سنگین از وسایل نقلیه نظامی به سمت مناطق شرقی اردوگاه‌های المغازی و البریج در مرکز غزه حمله کرده‌اند.

همچنین، مناطق غربی رفح، به‌ویژه منطقه المواصی، هدف بمباران هوایی و حملات توپخانه‌ای قرار گرفته است.

گزارش‌ها از ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه کَرم ابو معمر در شرق رفح حکایت دارد.

این در حالی است که نیرو‌های دفاع مدنی غزه اعلام کرده‌اند که ارتباط با تیم‌های خود را که در منطقه شیخ زائد توسط نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی بازداشت شده‌اند، از دست داده‌اند.

در همین حال، منابع میدانی در کرانه باختری گزارش داده‌اند که نیرو‌های نظامی صهیونیستی به شهر البیره یورش برده و در محله البالوع مستقر شده‌اند.

نیرو‌های اشغالگر همچنان به سرکوب مردم و نهاد‌های دفاعی ادامه می‌دهند، به‌طوری که در شمال غزه پهپاد‌های صهیونیستی با موشک‌های شناسایی به نیرو‌های دفاع مدنی حمله کرده و آنها را هنگام حرکت به سمت خیابان صلاح‌الدین مورد هدف قرار داده‌اند.

علاوه بر این، نیرو‌های اشغالگر یک مدرسه در بیت لاهیا را که محل پناه‌گیری آوارگان بوده، اشغال کرده‌اند.

شرایط انسانی در شمال غزه به وضعیت فاجعه‌باری رسیده است و به گزارش خبرنگار المیادین، تمامی دستگاه‌های خدماتی از کار افتاده‌اند. این در حالی است که حملات رژیم صهیونیستی وارد نوزدهمین روز خود شده و کشتار گسترده‌ای در جریان است که نیازمند مداخله فوری بین‌المللی برای نجات مردم غزه است.

نیرو‌های دفاع مدنی در غزه اعلام کرده‌اند که در پی حملات توپخانه‌ای و پهپادی صهیونیستی به مناطق مختلف، تعدادی از مجروحان در خیابان‌های پروژه بیت لاهیا و اردوگاه جبالیا به‌طور خطرناکی رها شده‌اند.

نیرو‌های اشغالگر همچنین از دستگیری ۲۰۰ نفر از ساکنان جبالیا خبر داده‌اند.

source

توسط mohtavaclick.ir