افق نیوز؛

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال صبح امروز (جمعه) مراسم معارفه پیتسو  موسیمانه سرمربی جدید و اهل آفریقای جنوبی خود را با حضور اصحاب رسانه و برخی پیشکسوتان این باشگاه در مرکز ملی فوتبال برگزار کرد.

* علی‌ جباری، جواد قراب، بیژن طاهری، پرویز مظلومی، سعید مراغه‌چیان، محمد نوری و … پیشکسوتان استقلالی بودند که در مراسم امروز حضور داشتند. فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال و ایمان عالمی سرپرست تیم هم در مراسم امروز حاضر بودند.

تیم فوتبال استقلال , فوتبال ,

* موسیمانه پیش از برگزاری مراسم، از زمین چمن شماره دو مرکز ملی فوتبال بازدید کرد. این اتفاق در حالی است که استقلالی‌ها تمرینات‌شان را در این مجموعه انجام نمی‌دهند. تا به امروز هم اطلاع‌رسانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است که امکان دارد در آینده آبی‌پوشان تمرینات‌شان را در این مرکز برگزار کنند یا خیر.

* خبرنگاران و عکاسان استقبال زیادی از مراسم معارفه موسیمانه داشتند.

* در مراسم معارفه پیتسو موسیمانه، سه دستیار خارجی او هم حاضر بودند.

* سرمربی جدید استقلال، پس از دیدن پیشکسوتان این تیم و خوش و بش گرمی با آنها داشت و عنوان کرد که به مفاخر استقلال افتخار می‌کند.

تیم فوتبال استقلال , فوتبال ,

* همانطور که پیش‌بینی می‌شد، احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مراسم معارفه سرمربی جدید آبی‌ها غایب بود.

* مراسم با پخش کلیپی از موسیمانه و مربیگری او در تیم‌های سابقش آغاز شد.

* در پایان مراسم معارفه، سرمربی استقلال و مدیرعامل باشگاه با در دست داشتن پیراهن این تیم، عکس یادگاری گرفتند. پس از آن دستیاران موسیمانه و همینطور پیشکسوتان استقلال هم روی سن آمدند تا عکس دسته‌جمعی گرفته شود.

تیم فوتبال استقلال , فوتبال , تیم فوتبال استقلال , فوتبال ,

انتهای پیام/

source

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=409896

source

توسط mohtavaclick.ir