ثبت نام شرکت در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران آغاز شد.

آغاز ثبت نام شرکت در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ این دوره از مسابقات ملی مناظره دانشجویان به همراه کارگاه‌های آموزشی حرفه‌ای مناظره شامل روش‌شناسی مناظره، فنون مناظره، سخنوری و فن‌بیان برای دانشجویان متقاضی برگزار می‌شود.

 «تضارب آرا، ساختن آینده» به عنوان شعار سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران انتخاب شده و دبیرخانه مسابقات امیدوار است که بستر مسابقات مناظره پس از دوازده سال برگزاری پیاپی، به محلی برای شناخت ایده‌های نسل جوان، پختگی و کمال این ایده‌ها و به کارگیری آن در ساختن آینده درخشان ایرانِ اسلامی تبدیل شود.

ثبت‌نام دانشجویان علاقه‌مند برای شرکت در مرحله استانی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مناظره تا سی‌ام آبان ادامه دارد.

دانشجویان برای ثبت نام به وبگاه دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه کنند.

این رویداد سالانه در دو مرحله دانشگاهی استانی و کشوری برگزار می‌شود. در قالب مسابقات ملی مناظره دانشجویان بستری فراهم می‌شود تا بتوانند صادقانه نقطه‌نظرات خود را بیان کنند.

در مرحله کشوری مسابقات که بهار ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد، قهرمان مرحله کشوری مسابقات علاوه بر دریافت جایزه نقدی، نشان خواجه نصیرالدین طوسی (قهرمانی مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران) را دریافت خواهد کرد.

گفتنی است، مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران، تاکنون ۱۲ دوره و با حضور بیش از ۱۴ هزار دانشجو در قالب گروه های دانشجویی برگزار شده است.

source

توسط mohtavaclick.ir