بعد از حدود یک سال و از میان ۱۰۸۹ طرح ارسالی به دبیرخانه مسابقه طراحی جایگاه تشریفات (CIP) فرودگاه امام خمینی ، طرح‌های برگزیده معرفی شدند.

معرفی طرح های برتر معماری جایگاه تشریفات فرودگاه امام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ از مجموع ۶۶۵ طرح برای معماری جایگاه تشریفات (CIP) فرودگاه امام خمینی و ۴۲۴ طرح برای اِلمان (نشان) جایگاه تشریفات (CIP) فرودگاه امام خمینی ۶ طرح برگزیده و یک طرح هم شایسته قدردانی معرفی شد.  

 

در این مراسم که عصر روز جمعه (۱۴۰۳/۰۸/۰۴) در محل هتل اسپیناس پالاس برگزار شد، در بخش جایگاه تشریفات؛ طرح آقای رئوف قاسمی برقی رتبه اول و در بخش اِلمان (نشان) جایگاه؛ تیم آقای امید رمضانی رتبه‌های اول را به دست آوردند.  

 

همچنین طرح‌های خانم الهه موسوی وآقای امین سلطان پور به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم و طرح آقای آرش صالحی در بخش جایگاه تشریفات شایسته قدردانی شد.  

 

در بخش اِلمان (نشان) جایگاه هم طرح‌های؛ آقای میلاد فرجی عبدالملکی و خانم فاطمه نیکنام عیدیان به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم این مسابقه شدند.  

 

مدیر مسابقه طراحی جایگاه تشریفات (CIP) فرودگاه امام خمینی  گفت: تلاش کردیم تا با کمک از معماری معاصر ایران که از پتانسیل های فراوان هویتی، غنی است برای دو بخش کمک بگیریم. 

 

آقای محمد غفاری افزود: بخش مهمی از این مراحل به یک گفتگو با درک مشترک بازمی گردد، گفتمانی بین کارفرمای آگاه، طراح آگاه و اجتماع تا در نتیجه بتوان یک اثر معماری ماندگار خلق شود. 

 

source

توسط mohtavaclick.ir