هدف، ایجاد تجربهای متمایز در سلامت دیجیتال
فرشاد عبادی مدیر کسبوکار هرلایف دربارۀ هدف اصلی این پلتفرم میگوید که هرلایف در پی ایجاد تجربهای نوین برای کاربران خود است؛ تجربهای که دادههای کاربران را برای ارائۀ مشاورهها و پیشنهادات شخصیسازیشده بهکار گیرد. او اضافه میکند: «کلینیک و فروشگاه هرلایف قرار است به واسطۀ دریافت و تحلیل دادههای سلامت، تجربهای یکپارچه و مبتنی بر ارزش برای کاربران ایجاد کنند».
برنامههای بازاریابی و گسترش هرلایف در آینده
با بیش از یک میلیون نصب فعال، هرلایف هماکنون جایگاه ویژهای در بازار سلامت دیجیتال دارد و به گفتۀ عبادی، برنامههای بازاریابی گستردهای برای سال آینده در نظر گرفته است. او میگوید: «ما در تلاش هستیم تا با استراتژیهای نوآورانه، کاربران بیشتری را به هرلایف جذب کرده و خدمات سلامت دیجیتال را به سطح جدیدی برسانیم».
هرلایف، یکی از برندهای زرینو به مدیرعاملی شهرام شاهکار است. زرینو بازوی نوآوری و دیجیتال گروه زرین رویا مالک برندهایی مثل (MyLady، MyBaby و EasyLife) است.
source