یکی از بنیانگذاران Y Not You Media، به کسب و کارها کمک می کند تا با محتوا، استراتژی، رسانه های اجتماعی و تبلیغات هدفمند بازاریابی و برندسازی آنلاین کنند.

getty جای تعجب نیست که ما در حال حاضر در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. کسانی که آنلاین بودن را نمی پذیرند – چه به عنوان یک مصرف کننده، چه از نظر اجتماعی، به عنوان یک تجارت یا به عنوان یک کارفرما – به سرعت در حال فراموش شدن هستند. پر استفاده ترین جنبه این زندگی دیجیتال تبدیل به رسانه های اجتماعی شده است. اگر کسب‌وکاری دارید و برند و بازاریابی خود را در رسانه‌های اجتماعی نمی‌سازید، ترجیح می‌دهید که پشت سر بگذارید. در اینجا برخی از دلایل اصلی وجود دارد که چرا کسب و کار شما نیاز به استفاده از رسانه های اجتماعی دارد:
• مشتریان شما احتمالاً آنجا هستند. مشتریان شما نه تنها علیرغم صنعت شما در رسانه های اجتماعی احتمال بیشتری دارند، بلکه از رسانه های اجتماعی نیز برای تصمیم گیری آنلاین برای خرید استفاده می کنند. عدم ایجاد برند در رسانه های اجتماعی باعث می شود که مشتریان بالقوه شما نتوانند شما را پیدا کنند. پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام جایی هستند که مردم برای جستجوی چیزها و تصمیم گیری می روند. قبل از غذا خوردن در هر رستورانی، حتی من خودم همیشه ابتدا اینستاگرام آنها را چک می کنم. اگر آنها یکی نداشته باشند، بلافاصله به دنبال رستوران دیگری می گردم که دارد.
• احتمالاً رقابت شما نیز در آنجا برگزار می شود. با زندگی در سال 2022، به احتمال زیاد برخی از رقبای شما – اگر نه بیشتر – آنلاین هستند و از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند، خواه رقابت محلی، رقابت ملی یا حتی ترکیبی از هر دو باشد. عدم حضور شما در رسانه های اجتماعی فقط به آنها سهم بیشتری از بازار می دهد زیرا به سرعت در گرد و غبار آنها جا می گیرید و فاصله زیادی ایجاد می کنید که نمی توانید به آن ها برسید.
• یا شاید رقابت شما در آنجا نیست، و این یک مزیت بزرگ برای شما است. اگر کسب و کار شما بر بازار محلی متمرکز است و می بینید که رقابت شما هنوز در رسانه های اجتماعی نیست، این فرصتی برای شما است تا به صورت آنلاین سهم بازار را در صنعت و منطقه محلی خود به دست آورید. شما اولین نفر در صنعت خود در یک منطقه محلی هستید، می تواند به شما کمک کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید و رسیدن به عقب را برای آنها دشوار کند.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5% در سال 2024 ByCassidy HortonContributor• این راهی آسان برای دیده شدن توسط افراد جدید است. قدرتمندترین جنبه رسانه های اجتماعی توانایی کشف شدن توسط مردم در هر نقطه از جهان است – همه چیز در دسترس شماست! رسانه های اجتماعی راهی برای هر کسب و کاری برای دیده شدن توسط افراد جدید و احتمالاً تعداد زیادی از آنها در مقیاس است. ساختن یک برند در رسانه های اجتماعی مانند این است که یک تیم فروش 24/7/365 برای شما کار کند. همانطور که نام تجاری شما به صورت آنلاین تثبیت می شود، افراد جدید به مرور زمان به آن برخورد می کنند تا در مورد آنچه شما ارائه می دهید مطلع شوند. همراه با تبلیغات پولی در این پلتفرم‌ها، می‌توانید مخاطبان را بیش از حد هدف قرار دهید – حتی به اندازه کد پستی، خیابان‌ها و علایق.
• این یک راه سریع برای یادآوری بازار “گرم” شما است. همانطور که رسانه های اجتماعی برای دیده شدن توسط افراد جدید عالی هستند، نباید از اهمیت استفاده از آن برای به یاد ماندن توسط کسانی که قبلاً شما را می شناسند غافل شد. این وظیفه کسی نیست که بیدار شود و به یاد بیاورد که چه کاری انجام می دهید. رسانه‌های اجتماعی راهی است که می‌توانید با کسانی که قبلاً شما را می‌شناسند مرتبط بمانید و دائماً آنچه را که ارائه می‌دهید به آن‌ها یادآوری کنید، در صورتی که آنها یا هر کسی که می‌شناسند ممکن است در هر زمان به چیزی که شما ارائه می‌دهید نیاز داشته باشد.
• این یک راه عالی برای ایجاد جامعه است. رسانه های اجتماعی به روشی شگفت انگیز برای ایجاد یک جامعه چه در یک پلتفرم یا چند پلتفرم تبدیل شده اند. رسانه‌های اجتماعی به شما این توانایی را می‌دهند که پیام برندتان را به زبان بیاورید، بینش عمیق‌تری نسبت به شما و مأموریت و ارزش‌هایتان ارائه دهید و به مشتریان و مشتریان بالقوه‌تان صدای خودشان را بدهید تا با شما همزیستی کنند.
• حضور در رسانه های اجتماعی آنچه را که به صورت آفلاین می سازید، تقویت می کند. اگر کسب و کاری دارید، پس نوعی بازاریابی انجام داده اید تا آن را از جایی که قبلا بوده رشد دهید. هر کسب و کاری یک برند آفلاین و آنلاین دارد (خواه دوست داشته باشد اینطور فکر کند یا نه). برخی از کسب‌وکارها دارای برندهای آفلاین بسیار قوی هستند که در طول سال‌ها فعالیت تجاری ایجاد شده‌اند. رسانه های اجتماعی فرصتی برای تقویت و به نمایش گذاشتن کسب و کار آفلاین قوی در مقابل مخاطبان جدید و کسانی است که شما را از قبل می شناسند (اما به روشی جدید). ساختن یک برند آفلاین و آنلاین باید دست به دست هم داده و به رشد تصاعدی یکدیگر کمک کند.
• فرصت هایی برای اتصال ایجاد می کند. قرار است رسانه های اجتماعی – حدس زدید! – اجتماعی باشند. ما این فرصت را داریم که از طریق پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی با دیگران در سطح محلی و جهانی ارتباط برقرار کنیم. هیچ راهی ساده تر از رسانه های اجتماعی برای ایجاد اتصالات آنلاین وجود ندارد که بتوانید آنها را آفلاین کنید.
رسانه‌های اجتماعی فرصتی شگفت‌انگیز برای همه مشاغل در صنایع و مکان‌های مختلف است تا از آن برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنند. ممکن است در ابتدا پرش کردن سخت به نظر برسد، اما پاداش انجام این کار بیشتر از ناراحتی اولیه خواهد بود. من خودم در چندین پلتفرم رسانه اجتماعی مانند اینستاگرام، تیک تاک، یوتیوب، توییتر، لینکدین و فیسبوک فعال هستم. با این حال، اگر به تازگی شروع به ساختن برند آنلاین خود کرده اید، اشکالی ندارد که فقط یک یا دو پلتفرم رسانه اجتماعی را انتخاب کنید. هنگامی که در آن پلتفرم‌ها حضور پیدا کردید و مخاطبان خود را بر روی آن‌ها افزایش دادید، می‌توانید شروع به ساختن بر روی پلتفرم دیگری کنید و جامعه موجود خود را هدایت کنید تا با شما در آنجا ارتباط برقرار کند. سپس، آبکشی کرده و تکرار کنید. این روشی است که من شخصاً برای اینکه در نهایت روی پلتفرم‌های زیادی قرار بگیرم، اجرا کردم.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Tony PecCo-بنیانگذار Y Not You Media، به کسب و کارها کمک می کند تا با محتوا، استراتژی، رسانه های اجتماعی و تبلیغات هدفمند بازاریابی و برندسازی آنلاین کنند. مشخصات اجرایی کامل تونی پک را اینجا بخوانید.”>

اصول بازاریابی عصر دیجیتال

توسط mohtavaclick