تولید محتوا

مشخصات مهم اوپو F27 پرو به‌همراه پوستر حاوی تاریخ رونمایی این گوشی (۲۴ خرداد) لو رفت. به‌نظر می‌رسد F27 پرو تنها نخواهد بود و درکنار F27 پرو پلاس در هند رونمایی خواهد شد.

استاندارد مقاومت دربرابر آب و گردوغبار IP69 برجسته‌ترین ویژگی گوشی اوپو مدل F27 پرو و پلاس است. این دو دستگاه اولین گوشی‌های هوشمند با چنین درجه‌ای از حفاظت در هند خواهند بود و حتی گران‌ترین پرچم‌داران نیز دارای استاندارد IP68 هستند.

تصویر لو رفته از اوپو F27 پرو

اطلاعات منتشر‌شده با چند تصویر واقعی از گوشی همراه است که حلقه‌ای فلزی در اطراف ماژول دوربین و ترکیبی از چرم و فلز را برای طراحی پشت گوشی نشان می‌دهد. در بخش جلو نیز شاهد پنل خمیده‌ی OLED با اندازه‌ی ۶٫۷ اینچ هستیم.

تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰، فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی، رم ۸ گیگابایتی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی لحاظ شده است. برای گرفتن عکس‌های سلفی، F27 پرو از دوربین ۳۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. تأمین انرژی این مجموعه بر‌عهده‌ی باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع ۶۷ واتی است.

مشخصات ذکر‌شده مختص F27 پرو هستند و هنوز مشخصات مدل پرو پلاس منتشر نشده است. همچنین، شباهت بسیار زیاد اوپو A3 پرو به F27 پرو سرنخ‌هایی از اطلاعات بیشتر برای ما فراهم می‌کند.

source

توسط mohtavaclick.ir